Zoeken Vraag het forum

Hpv Wrat?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tommy

Hallo, ik heb uw hulp nodig. Is dit op de foto een HPV-wrat? Zo niet, wat zou het dan kunnen zijn? Ik heb er vier in mijn genitale gebied: twee op mijn testikels, één tussen mijn benen, en degene die ik op de foto laat zien is in mijn lies. Als het geen HPV is, wat zou het dan kunnen zijn?

14 reacties
    Reageren
    Tommy

Foto1

Reageren
    Tommy
    Tommy
    Tommy
    Anoniem

Dat is heel moeilijk om zo te beoordelen. Het zouden wratten kunnen zijn, maar het kunnen ook fibromen zijn. Advies: vraag de huisarts.

Reageren
    Tommy

Op Google staat”Skin tag”

Lijken fibromen en genitale wratten op elkaar?

Reageren
    Anoniem

Wratten zien er anders uit dan fibromen of skin tags. Op basis van foto’s is het lastig om ze te onderscheiden.

Reageren
    Tommy

Ik heb op Google gezocht en drie foto’s gevonden die er erg op lijken. Die zal ik opsturen. Het ziet er precies zo uit. Ik wil hier ook graag een mening over krijgen en maandag ga ik naar de dokter.

Reageren
    Tommy
    Tommy
    Tommy
    Anoniem

Zoals ik zei: ga naar de huisarts.

Reageren
    Tommy

Heeft geen nut voor huisarts ik heb het goed onderzocht
    dit is een akrokordon

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp niet dat je hier vragen stelt als je het zelf allemaal zo goed weet.

Normaal heeft de huisarts negen jaar opleiding nodig, maar Tommy Google’t het in een paar minuten bij elkaar.

Reageren
Reageer op: Hpv Wrat?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.