Beste John,
Ik had daarstraks een post geplaatst met foto met de vraag of het of het eventueel een gw zou kunnen zijn. Ik heb deze post zelf dubbel gepost omdat ik de foto vergeten ben.
Deze post is helaas voor mij niet zichtbaar en hoopte dat u mij een antwoord had gegeven.
Zou u indien u al op mijn vorige post gereageerd hebt hier het antwoord kunnen plaatsen?
Alvast bedankt.
Blijkbaar was er iets mis gegaan
https://www.dokter.nl/forum/soa/genitale-wratten/2077198-twijfel-gw__trashed/#post-2077199
Beste John,
Bedankt voor de verduidelijking maar ik krijg een foutmelding als ik op de link klik.
Zou het mogelijk zijn uw antwoord hier te plaatsen?
Dankjewel
Dat is vreemd
Ik schreef: wat was dat dan van een seksueel contact als er geen huid contact was?
Een 14 tal maanden geleden was er enkel oraal contact. De persoon heeft mij toen oraal bevredigt. Ik weet niet via speeksel de kans even groot is op overdracht als bij huid op huid contact.
Wat denkt u van de foto?
Ik zie op de foto niets wat op een wrat zou kunnen lijken
De overdracht via oraal contact is wel mogelijk maar wel klein
btw oraal contact is dus ook huidcontact
Beste John,
Bedankt voor de uitleg.
Ik had geschreven dat het contact zo een 14 maanden geleden was maar het is langer geleden. Bijna 3 jaar eigenlijk. Is het mogelijk dat je alsnog GW kan krijgen na zoveel jaar?
Ik heb nog wat duidelijkere foto's bijgevoegd en had graag uw menig hierover gelezen.
Dankjewel
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik kan echt niets ontdekken wat op een gen. wrat lijkt. Het lijkt eerder en haarzakje
Dankjewel John, toch al een hele geruststelling. Voor de zekerheid toch even aan de huisarts laten bekijken.
Ik ben gisteravond bij de huisarts geweest om het eens te laten nakijken. Het is moeilijk te bepalen wat het effectief is omdat het zo klein is.
Hij vermoed dat het een beginnend parelwratje zou kunnen zijn. Een gw zou kunnen maar dat denk hij niet.
Hij stelde voor om het te bevriezen maar dan weten weten we uiteraard niet wat het juist is. We hebben dan besloten om een paar weken te wachten en kijken hoe het evolueert zodat hij een beter diagnose kan stellen.
Ik sta al een paar weken onder extreme stress en hierdoor is ook mijn weerstand verzwakt wat de oorzaak zou kunnen zijn van de parelwrat, als het dat al is. Hopelijk geen gw.
Deze situatie bezorgt mij nog meer stress wat het uiteraard niet ten goede komt van de gezondheid.
Ik heb bang dat ik mentaal er helemaal onderdoor ga gaan.