- Onzekermeisje13 mei 2020 om 19:03
Hallo zijn dit genitale wratten of wat is dit ? Mijn partner heeft nergens last van ik heb ineens 2 van deze bultjes
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 mei 2020 om 19:10Moeilijk te beoordelen. Kan het niet uitsluiten. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenOnzeker meisje13 mei 2020 om 19:41wat denkt u dat het is ?
ik heb er geen last van, geen jeuk of iets dergelijks… partner nergens last van…. heb er maar 2 … 1 goed zichtbaar zoals op foto en de tweede eigenlijk alleen voelbaar. Ik had op Google een foto opgezocht van GW maar vind u het er op lijken ?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2020 om 19:57Het zouden huidpapels kunnen zijn
ReagerenOnzekermeisje13 mei 2020 om 20:00en hoe kom ik hier vanaf?
stel het zouden GW zijn, moet ik dan nu stoppen met seks hebben met mijn partner (we hebben al 2 jaar seks zonder condoom) en het zit er echt pas sinds 1,5 maand .
jet maakt me erg onzeker mijn huisarts wilt alleen maar spoed gevallen zien ivm corona ….
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2020 om 20:02Als het gw zijn moet je inderdaad even stoppen met onbeschermde seks. Je moet hiermee gewoon bij de huisarts terecht kunnen
ReagerenOnzekermeisje13 mei 2020 om 20:04Vindt u het op GW lijken ? Ik heb ergens gelezen dat appel azijn ertegen helpt … ik wil hier zo snel als mogelijk vanaf
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2020 om 20:19Ik zou toch eerst maar even contact opnemen met de huisarts
Reageren