Zoeken Vraag het forum

Kan mijn kind onvruchtbaar zijn omdat ik Chamydia heb gehad?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Linde

Hoi,

ik heb een vraagje…sinds kort is bij mij Chlamydia ontdekt (had er wel symptomen van) ….We weten niet hoelang ik het al had…Wij zijn beiden nooit vreemd geweest (vertrouw mijn vriend er voor 100 procent in) …Daarom is mijn vrees eigenlijk dat ik dat al langer had…Nu is mijn vraag wat als ik het had tijdens mijn zwangerschappen…(heb gelezen dat het lang in je lichaam kan zitten voor je weet dat je het hebt) Ik ben genezen verklaard door antibiotica, mijn man heeft zonder zich te moeten laten ook zo een kuur moeten nemen (hij is ook genezen of heeft het misschien zelfs nooit gehad)…Nu staat er op verschillende sites dat je er onvruchtbaar van kan worden…Ik heb mijn kids nooit iets gemerkt (ze spreken van tranende ogen en zo) …Kan mijn dochter hier ook onvruchtbaar van worden (ze is pas 7)…moet ze haar laten testen…Ik heb geen kinderwens meer maar ik wil niet later aan mijn dochter moeten uitleggen dat ze geen kinderen kan krijgen…

2 reacties
    Reageren

Als een zwangere vrouw een chlamydia-infectie heeft, kan ook de baby worden besmet tijdens de bevalling en een oog- of longontsteking oplopen. Ook is er een licht verhoogde kans dat de baby te vroeg geboren wordt. Tijdens de zwangerschap kan een chlamydia-infectie wel goed behandeld worden, zonder dat de baby risico loopt.

Reageren
    Anoniem1
Reageer op: Kan mijn kind onvruchtbaar zijn omdat ik Chamydia heb gehad?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.