Zoeken Vraag het forum

Chlamydia risico hulp gevraagd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jasper

Goedendag,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Afgelopen jaar heb ik een kut jaar gehad. Ik en mijn partner zijn een tijd uit elkaar geweest. We zijn weer samen. Alleen zit ik met een dilemma.

Tussen november en maart heb ik 4 maal een bezoek gebracht aan verschillende prostituees. Altijd veilig. Dus intiem met condoom, niet zoenen en niet laten bevredigen zonder. Alleen 1 maal vagina aangeraakt met de hand.

In april werd ik erg ziek (koorts, misselijk, overgeven) en de huisarts dacht aan corona. Corona test was negatief. Alleen kwamen de symptomen ook overeen met een SOA. Ik heb in die tijd ook lichte anabolen gebruikt (winstrol). Ik heb een SOA test laten doen en alles was negatief. Alleen vertrouwde ik het niet en heb bij een particuliere bedrijf nogmaals een test laten doen (na 1 maand) . Dat was ook negatief . De reden hiervoor was omdat ik wel eens na het plassen iets branderig/geïrriteerd plasbuis einde voelde. Ik weet niet of dit door de angst kwam. Hierna heb ik in augustus nog 1 keer nog een bezoek gebracht aan een prostituee. Alles veilig

Nu ben ik weer samen met mijn partner door dat vrienden ons toch hebben overgehaald voor het belang van onze kinderen.

Alleen heb ik de laatste 3/4 weken last van het volgende:
    – Soms linker bal/ rechter bal pijn, lijkt net om en om. Soms wel soms niet.
    – Na het plassen (2 minuten) heel licht geïrriteerd/branderig uiteinde plasbuis gevoel paar seconden waarna het verdwijnt bij het aanraken (recht zetten penis)
    – Soms spontaan geïrriteerd/branderig gevoel uiteinde plasbuis. Verdwijnt direct naar aanraken.
    – geen pijn bij klaarkomen

Mijn partner gaf laatst aan dat ze licht ging bloeden tussen haar periode met buikpijn/onderrugpijn. Ook na gemeenschap volgende dag plast ze nog steeds sperma uit, alleen in sliertjes vorm. Alleen na gemeenschap. Is dit normaal?

Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat ik moet doen. Huisarts wil ik liever vermijden. Lijkt dit op een SOA of zit ik me zelf letterlijk gek te maken ?
    Ik ben bang dat ik iets heb en mijn partner ga besmetten of al besmet heb. . Ik hoop dat iemand mij oprecht een advies kan geven wat ik kan doen.

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Als je alles veilig hebt gedaan krijg je geen soa.

Als je een soa test laat doen, en die is negatief, dan heb je geen soa.

Einde verhaal.

Reageren
    Jasper

Hey Anoniem, bedankt voor je bericht. Waar zouden mijn klachten en van mijn partner vandaan kunnen komen ? Is het normaal.

En zou het liggen door mijn afgelopen anabolen kuur. Bijwerkingen waren onder andere kans op prostaatvergroting

Groet

Reageren
    Anoniem

Daar is op basis van een stuk tekst zoals jij dat schrijft niets zinnigs over te zeggen.

Ga ermee naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Chlamydia risico hulp gevraagd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.