- keywolf6 januari 2020 om 10:44
Hallo,
Een paar maanden geleden ben ik erachter gekomen dat ik besmet was met chlamydia. Dit doordat ik gele afscheiding en een brandend gevoel had ( de typische symptomen), plus de test was positief. Natuurlijk schreef de arts me meteen een voorschrift voor om antibiotica genaamd Azitromycine te gaan halen. Ik nam de medicatie in zoals de arts me het had bevolen. Toch heb ik nu nog steeds, pakweg 3 maanden later, gele afscheiding en een brandend gevoel. Mijn maandstonden zijn al enkele keren doorgekomen, maar de gele afscheiding blijft na de maandstonden terugkomen. Ik heb een probioticakuur genomen waarvan ik dacht dat hij even leek te werken, maar toch kwam de afscheiding na afloop van de kuur en zelfs tijdens de kuur weer terug. Ik heb alles geprobeerd wat de dokter me heeft aanbevolen, maar niks helpt. Kan het zijn dat de infectie is gebleven en dat de Azitromycine niet sterk genoeg was? Of kan er ook een onderliggend probleem zijn?
ps: Ik heb een spiraal, ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?
Mvg
Keywolf
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 januari 2020 om 17:11Het kan een schimmelinfectie zijn of een bacteriële vaginose. Ga terug naar de huisarts en vraag eventueel een verwijzing naar de gynaecoloog
Reageren