- Novinaa5 december 2019 om 22:06
Hoi
Ik heb op 18 nov 2 pillen van azitromycine geslikt omdat ik positief was getest op chlamydia, ik heb een week geen seks gehad met mijn partner, na die week heb ik de huisarts gebeld omdat ik niet anaal was getest, hierdoor kreeg ik de kuur doxycycline voor 3 weken voor de zekerheid, ik ben begonnen met die doxycycline op 26 nov. Nu heb ik meerdere vragen. Ik heb na 2 weken van die azitromycine en een week na de doxycycline mijn clitoris gestreelt en ben klaar gekomen, kan ik mijzelf hierdoor weer herbesmet hebben? Moet ik deze kuur echt 3 weken slikken aangezien ik lees dat doxycycline meestal maar 1 week hoeft. En tot slot mag ik na die 3 weken weer onveilig seks met mijn partner? Groetjes
5 reactiesReagerenNovinaa5 december 2019 om 22:16En zou ik in de laatste week van de kuur doxycycline seks met Condoom mogen hebben?
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2019 om 22:22Je moet de kuur van 3 weken afmaken. 7 dagen na de kuur mag je weer onbeschermde seks hebben.
Je zult jezelf niet meteen her-besmet hebben, maar beter om niet te masturberen
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2019 om 22:23Je partner is ook getest of heeft een kuur gehad?
ReagerenNovinaa5 december 2019 om 22:29Ja mijn partner heeft afgelopen zondag 1 dec 2 pillen geslikt.
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2019 om 22:43Dan hij sowieso ook 10 dagen tot na de kuur wachten met seks en masturberen
Reageren