- Karel de bruin29 maart 2018 om 01:01
Hallo,
Ik ben heb 1 week geleden 2 pillen (100Gr) kuur genomen voor de behandeling van chlamydia.. nu heb ik mijn partner op de hoogte gesteld waarbij ze het gister heeft genomen..
Nu heb ik dus vandaag na mijn 7 dagen me toch laten pijpen door haar.. omdat ik zo niet gewend was een condoom te gebruiken ook dus niet verder aan gedacht.. nu vraag ik me dus af ij hoe ver het staduim van verweking zij zou zijn aangezien zij ook chlamydia had maar gister dus die pillen heeft ingenomen..
Hoop wat handige antwoorden te horen want ik ben bang de kuur voor niks te hebben gedaan aangezien ik natuurlijk ook nu 3 weken moet wachten tot ook de dode cellen wegzijn anders is de test niet correct als ik het nu zou doen toch!?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 09:507 dagen na de kuur zijn de bacteriën opgeruimd en is de infectie in principe over…
Reageren
Als je vriendin geen chlamydia in de keel heeft, zal het verder geen probleem zijn. Verstandig is het echter niet om de komende 7 dagen seks te hebben.Raymi31 maart 2018 om 10:46Goedemorgen,
Ik heb chlamydia in mijn vagina al 1 jaar en 10 maanden. Ik heb nooit anale seks gehad ook niet met speeltjes of vingers. Nu vroeg ik me af of ik toch rectaal de chlamydia kan hebben
Bedankt voor de reactie alvast
ReagerenJohn (moderator)
31 maart 2018 om 11:13Komt niet zo vaak voor maar is mogelijk
Reageren