- Fleur4 juli 2018 om 19:06
ik begon dit jaar januari met mijn eerste partner ik had mij daar voor laten testen op een soa en had niks. Ook mijn partner had niks. Vervolgens ging dat uit en kreeg ik in april een andere partner. Hij had chlamydia al vaker gehad en het kwam ook steeds terug zonder een verklaarbare reden. Hij had het voor ons laten testen en had niks, ik ging er van uit ook niks te hebben omdat mijn vorige partner ook niks had.Vervolgens kreeg hij klachten en gingen we het testen. Toen kwam er uit dat ik het wel had en hij niet.
In de tussen tijd had ik het 1 keer nog gedaan met mijn 1e partner. Waardoor hij het daarna ook had. Alleen had mijn 1e partner het voor dat we het deden nog eens getest en had hij niks.
Mijjn vraag is van wie het nou komt? En hoe dit kan.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 19:24“Hij had chlamydia al vaker gehad en het kwam ook steeds terug zonder een verklaarbare reden.: Je krijgt chlamydia niet zomaar vaker terug zonder reden…
Reageren
je zou het in principe van beiden kunnen hebben….Fleur4 juli 2018 om 19:30hij zei dat de kuur toen niet had geholpen en het daarom terug kwam. Aangezien hij het voor mij had getest en niks had. Moet hij dus wel zijn vreemdgegaan? Ik kreeg namelijk zelf klachten na hem.
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 19:59Dat is dan wel voor de hand liggend
ReagerenFleur4 juli 2018 om 20:05Alleen kwam uit de test dat hij het niet had. Kan het zo zijn dat hij het zelf heeft opgelost ?
ReagerenJohn (moderator)
4 juli 2018 om 20:22dat zou kunnen
Reageren