Zoeken Vraag het forum

Meenemen Chlamydia uit vorig seksueel contact

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ards

Hallo allemaal!

Ik ben nu zo’n 4,5 jaar samen met mijn huidige partner. Voordat ik een relatie met haar kreeg heb ik een paar keer onveilige seks gehad met een andere meid. Ik ben mijn vriendin haar 1e sekspartner

We hebben al sinds begin af aan onveilige seks, bijna wekelijks. Nu heeft ze de afgelopen jaren vaak last van blaasontstekingen direct na de seks.

Ik heb me daarop laten testen op Chlamydia en het kwam negatief terug. Omdat de klachten aanhielden en ik veel las over valse positieve uitslagen, ben een paar maand later nogmaals getest. Wederom negatief.

Kan het dan nog zijn dat het chlamydia is? Anders had ik nu toch positief getest na zo veelvuldig onveilige seks?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Blaasontstekingen hebben niets met chlamydia te maken, maar met lichaamseigen bacteriën. Heel vaak zijn dat enterobacteriën.

Reageren
    ards

Na urineonderzoek (strip) ook resultaat blaasontsteking, na antibiotica zijn de klachten dan ook weg. Dan kan het toch geen Chlamydia zijn?

Reageren
    John (moderator)

Blaasontstekingen hebben niets met chlamydia te maken. Het heeft met de seks te maken. Waarschijnlijk het versmeren van enterobacteriën die uit of van de anus komen

Reageren
Reageer op: Meenemen Chlamydia uit vorig seksueel contact
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.