Zoeken Vraag het forum

Ontvruchtbaar?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roxi

Goedemorgen!

3 jaar geleden ben ik behandeld voor chlamydia nadat mijn nieuwe, huidige vriend klachten kreeg. Het was net 2 maanden uit met mijn ex, waarna ik hem heb gebeld. Hij heeft zich laten testen en had geen chlamidya. Hij slikte zware medicatie voor een darmontsteking, kan hierdoor de chlamydia verdwenen zijn? Of kwam het toch bij mijn huidige vriend vandaan? Hij kreeg pas klachten nadat hij met mij seks had gehad.. Maar goed: het kan dus varieren van 1 week tot 5 jaar zolang als dat ik ermee gelopen kan hebben. Nu komt mijn kinderwens steeds meer in beeld, en des te banger word ik voor het verhaal van de verkleefde eierstokken. Is dit een grote kans? Had ik er al iets van moeten merken? Stopt de antibiotica voor chlamydia de groei ervan, of als het er eenmaal zit blijft het dan doorgroeien?

Alvast bedankt!

John (moderator)

Moeilijk te zeggen waar de infectie vandaan is gekomen. Of het gevolgen heeft gehad voor je eierstokken kan ik niet zeggen. Ik denk dat die kans niet zo heel groot is

Reageren
Reageer op: Ontvruchtbaar?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.