Zoeken Vraag het forum

Teruggekeerde chlamydia

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ic

Ik en mij vriend hebben ons laten testen op soa’s toen we 6 maanden samen waren. We hadden toen chlamydia en gonnoroe, waar we voor beide een behandeling hebben gehad. Na enkele weken moesten we terug een test laten doen om aan te tonen of de soa’s echt wel uit ons lichaam waren en dat was bij en mijn vriend het geval.
    Ondertussen een half jaar later kreeg mijn vriend weer wat symptomen en voelde zich er niet goed bij. Hij is terug naar de dokter gegaan voor een test en nu blijkt dat hij weer chlamydia heeft, ik ook dus.
    We zijn erg trouw aan elkaar, ik ben er zeker van dat hij me niet heeft bedrogen en ik heb hem ook niet bedrogen. Daar ligt het dus niet aan. Maar hoe kan het dat het bij mij of bij hem is teruggekeerd?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Hebben jullie binnen 10 dagen na het beëindigen van de kuur onbeschermde seks gehad?

Reageren
Reageer op: Teruggekeerde chlamydia
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.