Zoeken Vraag het forum

Pijn aan penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Buiten de herpes eigenlijk alleen nog een schimmelinfectie.

Als je nog bij de huisarts komt, vraag dan een recept voor acyclovir crème. In een volgend voorkomend geval van herpes uitbraak kun je die meteen gaan gebruiken om de uitbraak in te dammen en veel klachten te voorkomen.

Anoniem

Oke, ik kan ook niet echt iets anders vinden of bedenken. Gelukkig..

Ik zal het eens vragen. Ik heb wel een kuurtje thuis liggen, tegen een aanval. Maar omdat ik altijd wacht op meerdere bultjes heb ik deze nog niet ingezet.

Tot zover iig dank. Mocht je nog iets anders bedenken hoor ik het uiteraard graag!

Reageren
    John (moderator)

Als me nog iets te binnen schiet, laat ik het je zeker weten.

Overigens:
    Ik kan de foto’s verwijderen als je dat wilt.

Reageren
    Anoniem

Graag, dankjewel!

Reageren
    John (moderator)

Ze zijn verwijderd.

Reageren
    Anoniem

HA heeft weer gekeken. Urine test op ontstekingen was negatief. Nieuwe soa test op chlamidia en gonneroe ook. Dus probleem totaal onbekend.

De pijn is gelukkig gezakt. Nog niet weg maar wel minder. Ik heb die ene zalf meegekregen.

Schimmel ziet hij niet omdat die rode plekjes niet zichtbaar zijn wanneer hij in rust is. Pas als je eraan gaat zitten zie je irritaties.

Ik denk dat dat het nog steeds kan zijn. Hij wilde me een pil meegeven tegen schimmel maar uiteindelijk dus alleen de zalf.

Als het na de vakantie nog niet weg is haal ik alsnog zon pil. Zijn er crèmes bij de kruidvat of Etos die goed zijn tegen schimmel?

Mogelijk was het ook de herpes. Andere verklaringen zijn er niet. En de stress. Je hersenen kunnen mogelijk ook meer dan je denkt.

Enfin, probleem niet gevonden. Eerst lekker op vakantie en hopelijk zonder irritaties.

Nogmaals dank voor de support. Goed dat je hier mensen helpt. Word zeer gewaardeerd.

Reageren
    John (moderator)

Graag gedaan 😉

Je zou bij kruitvat e.d. of in de apotheek Canesten Gyno kunnen kopen.(De werkzame stof is clotrimazol) Dat is een goede crème tegen genitale schimmelinfecties.

Welke zalf had je wel? de Lidocaine?

Reageren
    Anoniem

Ja volgens mij wel. Verdovende werking. Tegen aambeien of scheurtjes normaal gesproken.

Ik hoop dat ik het niet nodig heb 🙂

Reageren
    John (moderator)

Dat zal ze wel zijn dan.(die wordt wel voor meer dingen gebruikt hoor)
    Als je ze niet nodig hebt is dat prima. Maar wel goed om ze achter de hand te hebben. Als je ze gebruikt, dan wel maar dun aanbrengen.

Ik wens je in ieder geval een prettige vakantie. Laat even weten hoe het gaat als je weer terug bent.

Reageren
Reageer op: Pijn aan penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.