Hi dokter,
Ik heb mij afgelopen week afgetrokken met een gewone geparfumeerde massage olie. Nu heb ik 5 dagen later een warm/licht branderig gevoel bij het plassen.
Wat kan dit zijn? Irritatie? Plasbuisontsteking? Stress?
Graag uw advies
Anton
Irritatie van de olie
Massageolie is om mee te masseren en moet niet als glijmiddel worden gebruikt
Als je daar al een week last van hebt raad ik aan om ermee naar de dokter te gaan
Die kan je wellicht een zalf voorschrijven
Daarnaast zit ik de komende week voor mijn werk in het buitenland, kan ik er zelf ook iets aan doen? Kan dit vanzelf ook over gaan?
overigens kan ik verder niets anders aan mijn penis zien en ook geen pijn bij mijn balzak of iets dergelijks
Je kunt er zelf niets aan doen. Misschien gaat het vanzelf weer over
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Voor je darmen wel maar niet voor je penis
Kan je door koorts/griep ook een verwarmd gevoel hebben tijdens het urineren bij de plasbuis?
Ik heb namelijk ook Corona met koorts op dit moment
De rest van de dag heb ik nergens last van en je ziet er ook niets aan (geen vreemd vocht enz)
Dat is geen bekende klacht. Maar met corona naar het buitenland voor werk?
daarnaast begint het nu natuurlijk ook een ding op zich te worden, wat mij stress geeft en waardoor ik er extra op let.
Ik ga er liever niet mee naar de huisarts. We wonen in een klein dorp en het is niet echt iets waar je graag met de lokale dokter over praat….
Corona opgelopen, toen naar het buitenland gegaan (was toe nog niet ziek). Inmiddels ziek en nu kan ik voorlopig niet terug
Ik zie zo niet wat dat met klein dorp en lokale dokter te maken heeft eerlijk gezegd. Je denkt toch niet dat de huisarts daarover met anderen praat...Of mensen in het dorp zien waarom je naar de dokter gaat...