Hi ik had een vraagje na avondje uitgaan kan je herpes in je keel of mond krijgen door die gene zijn vape te gebruiken ?!? Is de kans groot !?
Zag geen aanwezige koortslip op de gene zijn lip.naat mijn toezien en weet zelf niet als je ook de virus draagt of niet
Moet ook erbij melden dat ongeveer 4 a 5 dagen erna kreeg ik koorts van ongeveer 2 dagen lang en keelpeel met witte blaasjes in me keelholte en doet pijn bij slikken of eten wel verdraag baar maar voel wel een pijn.
Maar aan 1 kant heb ik die symptomen ook als ik gewoon keelontsteking hebt en ziek word dus weet nou niet waaraan het ligt
Maar als het herpes zou zijn dan zou ik dat toch ook aan me.lippen moeten krijgen
als diegene een actieve koortslip zou hebben dan zou dat kunnen
Kan dus gewoon een keelontsteking zijn
Maar dat bedoel ik nou stel hij had wel actieve koortslip en word overgedragen naar mij ik zou dan toch op me.lip iets moeten hebben en niet direct me keel me lip zou dan toch als eerst exposed worden ervoor ??
Dat zou dan kunnen na ongeveer 5-7 dagen
Avondje uitgaan was 19 augustus zijn inmiddels al 9 of 10 dagen voor bij en nog steeds geen koortslip wel ondertussen koorts gehad en nu nog steeds keelpijn met witte blaasjes doet je denken aan keel ontsteking of herpes infectie ??
Keelontsteking of corona