Zoeken Vraag het forum

Sperma op kleding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Deppen, lokt druppelen uit… :Probeer het maar eens uit: 2 x kort deppen. Tien tellen wachten en dan het papier tegen het plasgaatje houden

Anoniem

Oh, dat wist ik niet. Dan is het mijn eigen schuld dat ik al maanden in die cirkel zit van deppen, huid kapot.

Als ik dat voortaan laat zal de huid dan zeker snel weer de oude zijn daar ?. Deed het eerst nooit maar op internet stond dat dat moest omdat anders de schimmelinfectie kon terugkomen.

Stom van me. Dank je.

Reageren
    Anoniem

Is het goed als ik voorlopig dan even niet dep en hem gewoon laat uitdruppelen of is dat niet hygiënisch en loop je dan risico op een infectie?

Het zou wel goed zijn want dan kan de huid herstellen. Een orgasme doet nu ook pijn op die plek. Alles gaat goed totdat het sperma die plek passeert bij het naar buiten komen. Dat doet pijn. Is ook wel logisch natuurlijk want de huid is kapot en de spieren trekken samen bij een orgasme.

Reageren
    John (moderator)

Goed uitplassen en niet deppen

Reageren
Reageer op: Sperma op kleding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.