- Anoniem8 januari 2016 om 20:15
Beste forum bezoekers,
Ik heb de afgelopen tijd een zeer onregelmatig dag nachtritme gehad en ben nu na langer 24 uur wakker te zijn en zelfs rode ogen begin te krijgen wel moe maar kom simpelweg niet in slaap, ik rol helemaal van de vermoeidheid en ik ben ontzettend bang dat ik allicht nooit meer in slaap ga komen , want bij googelen krijg je resultaten als insomnia fatalis, zou graag van anderen ervaringen horen help aub!!! Man 28
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2016 om 20:33Ik denk dat je je vooral niet al te druk daarover moet maken. Je zult ongetwijfeld wel in slaap vallen. probeer in ieder geval de laatste uurtjes voordat je gaat slapen geen schermpjes te gebruiken. Dat verhoogd namelijk de hersenactiviteit
ReagerenAnoniem8 januari 2016 om 21:53Hoi,
Bedankt voor de snelle reactie, ventileren helpt al n beetje, wat het is met schermen is dat het afleid van je enge gedachtes waardoor het lastig is hier niet mee bezig te zijn
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2016 om 22:15Dat moet je natuurlijk zelf beslissen maar ik raad je toch aan om dat zeker het laatste uur voordat je gaat slapen gaat niet te doen. Nooit eigenlijk. Het is gewoon niet goed voor de nachtrust.
Reageren