Beste John,
Eerder vertelde ik al over het feit dat bij mij spanning vaak op mijn benen en buik slaat. Ik slaap inmiddels beter ondanks de buikpijn, de winderigheid en spierspanning, alleen dit is al de 7de dag dat ik hiervan last heb. Tot op heden lukt het mij niet om mijn focus te verleggen en niet aan de buikpijn etc. Te denken zodat het langzaam kan verdwijnen. Ik ben bang dat nu het mij al een week niet lukt ik hier de rest van dit jaar of zelfs mijn hele leven mee blijf rondlopen.
Wat mij vooral angstig maakt is de gedachte dat als ik hier niet vanaf kom ik misschien wel complicaties en ziektes krijg door de chronische stress en spanning op mijn spieren.
Ik denk dat het toch goed is om dart dan met je huisarts te bespreken. Je zult iets aan de stress en spanningen moeten doen. Vraag je huisarts om professionele hulp
Beste John,
Ik zit alleen echter voor 6 maand in Egypte dus ik kan mijn huisarts niet gemakkelijk spreken of snel hulp krijgen. Maar denkt u dat ik dat als ik hier niet vanaf kom ik misschien wel complicaties en ziektes krijg door de chronische stress en spanning op mijn spieren.
Ik denk niet dat er complicaties van gaan komen of chronische aandoenigen. De buikpijn en winderigheid kunnen natuurlijk te maken hebben met wat je eet en drinkt