- Alie20 maart 2018 om 21:14
Hi, de afgelopen maanden kom ik maar niet inslaap. Ik heb enorme hoofdpijn in de middag en wil dan gaan slapen maar ik laat mezelf niet slapen in de middag mits de vermoeidheid ondraaglijk is. Als ik dan een keer snel inslaap val(na 1 uur) word ik in de avond weer wakker en kom ik niet echt meer in slaap. Omdat ik mijn hart de heltijd voel en ik een telkens denk dat ik een hartaanval krijg? Ik heb door de dag heen Olaf en toe een naar gevoel aan mijn hart het lijkt of er letterlijk een gaatje in zit maar vgm kun je dat niet zo voelen.
Kan iemand helpen!! M.V.G een vermoeide persoon2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 21:32Ga eens met de klachten naar de huisarts…
ReagerenCatootje21 maart 2018 om 10:13Beste zorgen voor een goede basis, met complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. bij hoofdpijn kunnen er ook voedselovergevoeligheden spelen.
verder kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren de aanmaak van neurotransmitters als serotonine en melatonine bevorderen. Onder andere magnesium, vitamine B, D en omega 3. Ook kunnen middelen als 5htp en theanine helpen, alsmede bepaalde kruiden.
Reageren