- odd me26 september 2017 om 17:39
Hallo
Ik heb net bij de Trekpleister Melatomatine (melatonine 5mg) gekocht.
Heb 2 vragen ben heel gevoelig voor bijwerkingen wat kan ik doen als ze opkomen ? Ik heb ook nog psychische klachten dus kan in paniek raken van iets kleins. En mogen er eigenlijk wel 5MG tabletten verkocht worden zonder recept?Bedankt
Odd me 😉2 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 september 2017 om 17:52Als ze niet verkocht zouden mogen worden, had je ze niet kunnen kopen.
Als er bijwerkingen optreden, stop je er gewoon mee.
ReagerenCatootje26 september 2017 om 18:35Bij zogenaamd psychische klachten spelen ook lichamelijke factoren een rol. Zoals je voeding. Teveel snelle suikers kunnen zorgen voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel, wat ontregelingen kan geven in je hormonen en neurotransmitters. Dan kan je klachten ontwikkelen als angsten, depressie en slapeloosheid. Je voeding aanpakken kan schelen. Zorgen voor volwaardige voeding met voldoende eiwitten. Stoffen als magnesium, zink, vitamine B C en D, omega 3 helpen, samen met allerlei aminozuren de aanmaak van neurotransmitters als serotonine en melatonine. Ook lichaamsbeweging helpt mee. Gebruik zelf 5htp voor de serotonineaanmaak en beter te slapen.
Reageren