Zoeken Vraag het forum

Slaapverlamming

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • JDB

Heb iets raars meegemaakt voor de eerste keer, ik werd wakker in mijn droom en kon helemaal niets meer bewegen niet meer praten helemaal niks. Toch ben ik in mijn droom uit bed gestapt en zakte gelijk door mn benen, en was toen totaal verlamd. Ik lag op de grond en probeerde te schreeuwen ik sloeg op de grond maar er kwam geen geluid van af, ik voelde dat mijn huis zweefde en onder de kier van de deur stond het licht aan waar ik steeds zwarte voeten zag lopen, ik was in een roes en zag een vrouw met een zwarte jurk in mijn kamer ze kwam steeds dichter bij en toen ze me bijna raakte werd ik echt wakker. Wie heeft dit ook meegemaakt of is dit erg heftig voor de eerste keer?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met slaapverlamming niks te maken. Dat heet nachtmerrie

Reageren
Reageer op: Slaapverlamming
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.