- Sleepie John16 juni 2019 om 23:54
Goeienacht,
Lig op dit moment nog wakker omdat ik de laatste tijd niet echt lekker meer slaap. Ik droom ontzettend veel. Vanmorgen werd ik prima wakker doordat de wekker van mijn vriendin af ging. Zij is naar haar werk gegaan en ik viel weer in slaap. Ik viel in slaap om 9:50 en tijdens een droom voelde ik in mn hoofd ontzettende steek en een soort schok. Toen werd ik een soort van half wakker en ik kon niks meer bewegen. Alles begon te tintelen en die steek en schok kwamen terug in mijn hoofd. Ik keek naar de deur en ik hoorde daar stemmen vandaan komen die mijn naam riepen. Ik kreeg mijn ogen niet echt heel goed open leek het. Ik raakte in paniek en ik weet alleen nog dat ik opeens weer alles kon bewegen en wakker was. Toen heb ik in paniek mijn vriendin gebeld.
Ik besefte daarna dat ik de week ervoor ook al een soort rare droom gehad had waarbij ik wel sliep, maar door mijn kamer heen kon kijken en ik allemaal oranje lichten zag zweven.
Ik ben in behandeling voor hypochondrie en paniekaanvallen, en heb dus veel stress.
Zou dit hierboven omschreven een slaapverlamming geweest zijn? Ik kan het mij allemaal niet super goed meer herinneren..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 juni 2019 om 00:13Ik denk dat het toch gewoon dromen zijn
Reageren