Zoeken Vraag het forum

Gezwollen duim + pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eefje

Hallo iedereen,

Ik ben vorige week opgestaan met een pijnlijke duim ik kan hem wel bewegen maar plooien uit mijn eigen gaat niet.. Ik kan hem wel plooien als ik hemzelf naar beneden duw.
    Hij is al 3 dagen opgezwollen en blijft maar dik.. Wat zou dit kunnen zijn? Gebroken denk ik niet dat het is
    Moet ik naar de dokter gaan of beter wachten? Is al bijna een week zo

Danku

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waar is de duim gezwollen?
    in het gewricht tussen de twee kootjes of onderaan bij het begin van de duim?
    Is er ook een verkleuring?

Reageren
    Eefje

Beste, de zwelling is juist onder waar je je duim kan plooien dus helemaal onderaan tot het stuk dat je hem plooit,
    Geen verkleuring wel heel hard gezwollen, kan geen blikjes meer open doen of mijn broek omhoog trekken ofzo.. En nu heb ik sinds erjuist ook een beetje last aan mijn andere duim zo ineens, juist dezelfde plaats

Reageren
    John (moderator)

Dat is wel heel vreemd. Ik denk dat goed is om morgen even bij de huisarts langs te gaan.

Reageren
    Ik

En, wat is de diagnose?

Reageren
Reageer op: Gezwollen duim + pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.