Zoeken Vraag het forum

Terugkerende jeuk aan vagina/clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik heb al ongeveer een driekwart jaar last van vaginale ongemakken. Ik ben hiervoor ook een aantal keer naar de dokter geweest.
    Het begon met een verschrikkelijke jeuk bij mijn vagina, die na een paar dagen verplaatste naar mijn clitoris. Hierbij kreeg ik ook pijn met plassen, wondjes bij mijn vagina en clitoris en ook (veel) andere afscheiding. Dit allemaal kreeg ik een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden.
    Ik heb dit eerst een paar maanden zo gelaten en ben daarna toch naar de dokter gegaan. Hij adviseerde mij om de pil eens een paar maanden door te slikken en dan te kijken hoe het gaat. Ook kreeg ik medicijnen.
    Dit deed ik, maar zodra ik stopte met de pil en ongesteld moest worden, begon de jeuk weer. Ik heb nogmaals een bezoek aan de dokter gebracht en hij zei dat ik weer de pil door moest slikken en kreeg ik weer dezelfde medicijnen mee.
    Nu heb ik de pil 2 maanden geslikt, en heb ik weer dezelfde jeuk. Ik ben nog niet gestopt met de pil dus ik vind het raar dat ik nu de jeuk weer heb. Ik vind het ook niet leuk meer om naar de dokter te gaan en weer hetzelfde verhaal te horen te krijgen en weer die medicijnen moet slikken.
    Nu is mijn vraag, herkent iemand zich hierin of heeft iemand advies voor mij?
    Ik wil heel graag van de jeuk en pijn af en ik word er gek van dat het elke keer terug komt.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga toch terug naar de huisarts en vraag om een verwijzing naar de gynaecoloog

Reageren
    Anoniem

Ik ben meisje van bijna 15,ik heb laatste maand ook nu dat ik zo eriterende jeuk heb aan mijn clitoris,niet aan mijn vagina echt wel aan mijn clitoris zelf zo.Vaak ga ik dan wel is met mijn hand in mijn slipje om met een vinger ff zo dat voorhuidje even weg te schuiven en dan zachtjes aan mijn clitoris krabben of vrijven en daarna is de jeuk wel even weg zo. Kunnen dat groeipijnen zijn zo aan mijn clitoris want ik vind wel ook dat mijn clitoris groter en dikker geworden is zo als een paar maand voordien,vroeger zag ik niet mijn clitoris nu steekt dat topje wel zo helemaal tussen mijn schaamlippen uit altijd zie ik.Is dat normaal wel dat je clitoris zo daar nu uitsteekt?Ook in mijn slipje eriteert en jeukt het als mijn clitoris er zo tegenaan vrijft bij stappen en lopen zo.Zijn dat nu toch groeipijnen van mijn citoris of is het its anders die pijn zo en gaat die nog groter worden mijn clitoris? .Vind wel niet leuk wat ik daar aan heb nu…….

Reageren
    John (moderator)

Groeipijnen zijn het in ieder gel niet. Het zou een infectie kunnen zijn. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Ok bedankt Tandor,
    Ik ga nog even aankijken wel voor ik er mee naar de huisarts ga stappen…Tandor ,ik was elke dag mijn vagina uitwendig zo en ook mijn clitoris zelf was ik ook elke dag grondig,vandaar ik twijfel toch dat het een infectie kan zijn.
    Heb nog een vraagje Tandor,Ik zou nu ook heel heel graag gaan beginnen met masturberen en vingeren bij mijzelf,mijn vriendinnen masturberen zich allemaal al wel ook en zeggen dat het zo een heel leuk gevoel geeft aan je clitoris dan als je dan klaarkomt is dat echt zo?Zou ik nu mogen beginnen met masturberen of beter dat niet vanwege mijn klachtje ?Moet ik met mijn huisarts overleggen er over dat ik zo heel graag wil beginnen met mastuberen dan als ik naar mijn huisarts ga voor mijn klachtje?

Reageren
    John (moderator)

Masturberen kan. Alleen met je clitoris moet je toch even voorzichtig zijn als je er al klachten aan hebt. Eerste weten of er en wat er aan de aan de hand is.
    Een infectie heeft niet perse iets te maken met hygiëne.

Reageren
Reageer op: Terugkerende jeuk aan vagina/clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.