Zoeken Vraag het forum

Buitenlandse ‘relatie’

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Geachte meneer/mevrouw,

Ik ben altijd iemand geweest die het interessant vond om via internet mensen te leren kennen. Het liefst uit het buitenland, puur om te weten te komen hoe de mensen daar leven en hoe de cultuur in elkaar steekt. Een aantal maanden geleden vond ik op Omegle.com een jongen uit Noorwegen. We praatten wat en wisselden daarna onze nummers uit. Via WhatsApp en andere media hielden we contact, in de eerste dagen vrij heftig. We praatten hele dagen en hadden echt een klik. Daarna heb ik het contact even verbroken, omdat ik bang was dat ik verliefd zou worden. Dat was namelijk helemaal niet de intentie en het leek me allemaal wat teveel gedoe. (Ja, dit is vrij egoïstisch) Na een poos kwam het contact toch weer op gang en praatten we weer hele dagen. Ik hield mezelf voor dat er niets tussen ons speelde. Dat lukte, tot een aantal dagen geleden. Hij vertelde me dat hij van plan was om een ticket naar Amsterdam te boeken, waarna hij mij zou opzoeken. Ik schrok me rot en wist absoluut niet wat me overkwam. Ik had al lange tijd het idee dat hij zich aan me irriteerde en als een jongen dan zoveel moeite voor je wilt doen komt dat wel even binnen. Ik vroeg hem of hij serieus was en daarop antwoordde hij jaa. Hij stelde een datum voor, maar dan ben ik zelf in het buitenland. Er is nu dus nog geen datum. Ik ben zelf nog vrij jong dus ik ben nogal in dubio. Ik weet dat dit een hele vreemde situatie is, maar ergens zegt mijn hart dat ik hem moet opzoeken. Niet alleen voor mij is het gek, maar mijn ouders weten hier niets van. Wel zegt mijn verstand dat dit heel gek is, een jongen uit Noorwegen die een meisje die hij amper kent komt opzoeken in Nederland. Daarnaast is het een hele aantrekkelijke jongen en snap ik ook niet wat hij nu echt in mij ziet. Ik heb er slapeloze nachten van, omdat ik simpelweg geen idee heb wat ik moet geloven. Is er iemand die advies of wijsheid kan brengen?

Met vriendelijke groet.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Hoe oud is de jongen?

Reageren
    Anoniem

Ik ben zelf zeventien en hij is achttien.

Reageren
    John (moderator)

Het kan soms raar gaan…… ik zou er wel met je ouders over praten…. en dan maar eens kijken wat er van gaat komen..

Reageren
Reageer op: Buitenlandse ‘relatie’
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.