Zoeken Vraag het forum

relatie met buitenlandse jongens / mijn ouders

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beetje een vage titel, maar ik ga het proberen goed uit te leggen:

Ik heb een relatie gehad met een Antilliaanse jongen waar, vooral mijn vader, helemaal niet blij mee was. Deze relatie is uiteindelijk op niks uitgelopen.

Ik heb in deze tijd wel veel gesprekken met mijn moeder gehad over ‘buitenlandse’ jongens en ze deed hierin net alsof ik perse op buitenlandse jongens viel, wat voor mijn gevoel niet het geval is. Ik vind iemand gewoon leuk en ja als hij toevallig buitenlands is..

Maar nu heb ik dus veel contact met een Afghaanse jongen en ik spreek ook regelmatig met hem af. Alleen vertel ik dit niet aan mijn ouders, omdat ik er bang voor ben dat ze gelijk allemaal dingen gaan denken. Nu ben ik al twee keer bij hem thuis geweest en wilt hij (geheel begrijpelijk) ook wel eens bij mij thuis komen. Ik weet alleen echt niet hoe ik het tegen mijn ouders moet vertellen en alles.

Ik snap ook wel dat ik juist eerlijk moet zijn, er toch met ze over moet praten enzovoort, maar ik zie dit gewoon echt niet zitten… Ik ben bang dat ze teleurgesteld in me zijn en het moeilijk vinden tegenover derest van mijn familie. Ook ben ik niet iemand die snel verliefd word en weet ik helemaal nog niet of ik wel een serieuze relatie met hem wil.

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Heb je ze al gesproken? En hoe oud ben je? Zij horen jou gewoon te accepteren hoe jij bent en horen achter jou keuzes te staan vind ik! En je mag nooit oordelen over andere mensen als je diegene nog helemaal niet kent succes meid gr A

Reageren
Reageer op: relatie met buitenlandse jongens / mijn ouders
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.