Ik weet het zelf even niet meer vandaar dit berichtje.
Al ruim een half jaar heb ik contact met een man die ik heb leren via mijn werk. We hebben een goede klik en er is een bepaalde aantrekkingskracht tussen ons. Af en toe sturen we elkaar een onschuldig berichtje maar daar blijft het bij. We zoeken elkaar buiten het werk niet op.
Sinds een week merk ik dat mijn gevoelens voor hem aan het veranderen is. Ik merk dat ik verliefd op hem begin te worden en ik kan het niet tegenhouden.
Als we samen zijn hebben we een echte klik. Ik weet zeker dat hij mij ook leuk vind maar niet op welk manier. Wat ik voor hem voel hem ik nog nooit eerder voor een man gevoelt. Voor mij is hij de ware.
Nu het probleem. Hij heeft een vrouw en 2 kinderen. En dat is de reden dat ik afstand hou hoe moeilijk het ook voor mij is.
We spreken niks af en sturen geen ongepaste berichtjes naar elkaar. Het blijft netjes ondanks de chemie tussen ons.
Nu zit ik al een tijd met de twijfel of ik eerlijk over mijn gevoelens voor hem moet zijn zodat hij zelf de keuze kan maken wat hij ermee doet. Ik ben niet naief en weet dat de kans dat hij zijn gezin voor mij verlaat heel klein is en ik wil absoluut niet zijn bijvrouw worden.
Moet ik het hem vertellen? Of moet ik het zo laten? Ik ben bang als ik niks zeg dat ik misschien de ware misloop. Misschien passen we bij elkaar en kunnen we echt gelukkig samen zijn. Maar ik ben ook bang dat ik iets kapot maak.
Graag advies
Dokter.nl is een medische website.
Je vraag is geen medische vraag maar een vraag over een relatie. Er zullen ongetwijfeld websites zijn, waar je met deze vraag terecht kunt.
Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.