- Alleen13 juni 2016 om 19:37
Beste lezers,
Ik ben 19 maanden geleden mijn 44-jarig vriendin tegen gekomen. Ik wist toe nog niet dat zij een hard werkende vrouw bleek te zijn met een top functie die 80% van hij tijd in beslag neemt. Ze had weinig ervaring met relaties. de relaties die ze had zijn allen gestrand door een vreemdgaande partner. Onze eerste maanden samen waren op intiem gebied heerlijk. Veel seks d.w.z zij wilde mij graag verwennen. Maar echt neuken deed ze volgens mijn gevoel niet graag. Ook als ik haar met mijn vingers bij haar naar binnen ging vond ze dat geen fijn gevoel. Na 2 maanden had ze in eens grote fluctuatie in haar menstruatie. Volgens de dokte pre-overgang. weer 2 maanden later werd alles op seksueel gebied ineens gestopt door haar. We woonde toen net samen. Ook begon ze me niet meer aan te raken of te masseren. 13 maanden geleden hadden we voor het laatst seks. Naar mate de maanden verstrijken krijg ik het gevoel dat ik niets meer voor haar beteken. Ze is alleen maar met haar werk bezig, ze heeft zoveel stress. Overal waar ze is, is haar telefoon en notebook. zelfs aan tafel en in bed. Ze begint zich aan de kleinste dingen te ergeren en geeft nooit meer complimentjes of iets liefs tegen mij. Dagelijks wordt ik geconfronteerd met wat er weer gespendeerd is en wat ze allemaal betaald. Alsof ik niets bijdraag. En dat terwijl we samen bakken met geld verdienen. Het klinkt vreemd maar ik hou ziels veel van deze vrouw en wil haar niet verlaten. Gek genoeg geeft ze heel sporadisch aan, vaak na mijn emotionele uitspatting haar te missen, dat ze echt veel van me houd maar geen behoefte heeft aan een man, ook geen andere man. Jij bent het probleem niet, aldus haar woorden. Ze geeft dan aan dat ik er over moet nadenken of ik dit wel wil. in een relatie zitten waar ik niet gelukkig van wordt. Waar zijn nu mij niet kan geven wat ik wil. Ze geeft ook aan dat ze niet weet of het terugkomt. Ze wil geen beloftes doen. Ik mis haar. Haar warmte, liefde en intimiteit. Ook het samen dingen doen. Het is er niet meer bij. Onze hond overigens daar knuffeld ze dagelijks mee, hij slaapt zelf bij ons op bed en in haar armen. Pijnlijk voor mij. Los van dit alles heeft ze van allerlei kwaaltjes, die de overgang, vormgeven. Dat accepteer ik en is geen probleem. Ook de intimiteit heb ik naast me neergelegd. Alleen het begint nu aan me te vreten. Ik masturbeer me suf denkend aan haar. ik heb zelfs stiekem een flashlight gekocht. Ik ben zo gefrustreerd aan het worden en zij blijft aangeven dat het misschien beter is dat ik mijn geluk bij een ander zoek. Dat ik aan me zelf moet denken. ’s avonds in bed voor het slapen gaan legd ze haar arm op mijn schouder en zegd ik hou echt heel veel van je hoor. Iets dat ik maanden niet gehoord heb. wat moet ik hier nu mee? ik wil zo graag mijn oude vriendin weer terug.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 19:46Als ik dat zo lees, begrijp ik waarom eerdere relaties allemaal zijn gestrand. Ze is alleen maar met zichzelf bezig….Het is iemand die eigenlijk alleen zou moeten blijven of een lat relatie zou moeten aangaan. Ik zou er niet raar van opkijken als het eerdere relaties ook zo is vergaan. Lekker makkelijk om anderen dan de schuld te geven.. Heel even gaat het goed totdat ” de buit” binnen is en dan hoeft er geen moeite meer voor worden gedaan.
probeer eens objectief je eigen bericht terug te lezen en bedenk dan hoe je daarop zou reageren als iemand anders dat bericht zou hebben geschreven…..
Denk heel goed na over deze relatie……..
ReagerenAlleen13 juni 2016 om 21:12Hi,
Dank voor je reactie. Klopt wat je schrijft. Klopt wat je zegt. Ik ben me terdege bewust wat wat je schrijft. toch heb ik twijfel en zoek een deelgenoot. hopelijk geeft me dat imput om verder te gaan.
Reageren