- Jennifer17 april 2016 om 21:36
Ik ben een meisje van 20 jaar en zit met een vervelend probleem. Ik heb nooit zin in seks. Ik moet me er altijd heel erg toezetten om seks te hebben met mijn vriend. Als we eenmaal bezig zijn vind ik het wel fijn, maar voordat we nou eenmaal bezig zijn moet ik mezelf echt forceren. Ik vind dit vooral heel erg vervelend voor mijn vriend, en vraag me af of iemand hetzelfde heeft en/of tips heeft?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 april 2016 om 21:56Heb je dit probleem altijd al gehad? Ook bij eventuele eerdere vriendjes?
ReagerenJennifer17 april 2016 om 22:07Hij is mijn eerste vriend. We zijn al bijna drie jaar samen, maar voor hem had ik ook nooit echt behoefte aan seks en dacht ik er eigenlijk ook niet veel over na.
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2016 om 22:10Dan heb je waarschijnlijk een laag libido..
Reageren
Gebruik je de pil?Jennifer17 april 2016 om 22:11Nee daar ben ik mee gestopt in de hoop dat dat werkte, maar helaas kwam er geen verschil in
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2016 om 22:21Dat was op zich goed gedacht…
Ik zou je toch willen aanraden om met de klachten naar de huisarts te gaan. Met bloedonderzoek kan worden gekeken of er iets niet goed gaat met hormoonhuishouding.
Reageren
Je zou hier met 20 geen last van moeten hebben. Tenzij er iets niet goed zit in je relatie…..Jennifer17 april 2016 om 22:35Heel erg bedankt, dan zal ik dat maar gaan doen!
Reageren