Zoeken Vraag het forum

Geen zin in seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jennifer

Ik ben een meisje van 20 jaar en zit met een vervelend probleem. Ik heb nooit zin in seks. Ik moet me er altijd heel erg toezetten om seks te hebben met mijn vriend. Als we eenmaal bezig zijn vind ik het wel fijn, maar voordat we nou eenmaal bezig zijn moet ik mezelf echt forceren. Ik vind dit vooral heel erg vervelend voor mijn vriend, en vraag me af of iemand hetzelfde heeft en/of tips heeft?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je dit probleem altijd al gehad? Ook bij eventuele eerdere vriendjes?

Reageren
    Jennifer

Hij is mijn eerste vriend. We zijn al bijna drie jaar samen, maar voor hem had ik ook nooit echt behoefte aan seks en dacht ik er eigenlijk ook niet veel over na.

Reageren
    John (moderator)

Dan heb je waarschijnlijk een laag libido..
    Gebruik je de pil?

Reageren
    Jennifer

Nee daar ben ik mee gestopt in de hoop dat dat werkte, maar helaas kwam er geen verschil in

Reageren
    John (moderator)

Dat was op zich goed gedacht…

Ik zou je toch willen aanraden om met de klachten naar de huisarts te gaan. Met bloedonderzoek kan worden gekeken of er iets niet goed gaat met hormoonhuishouding.
    Je zou hier met 20 geen last van moeten hebben. Tenzij er iets niet goed zit in je relatie…..

Reageren
    Jennifer

Heel erg bedankt, dan zal ik dat maar gaan doen!

Reageren
Reageer op: Geen zin in seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.