- Anoniem18 november 2013 om 18:42
Hallo, ik heb al een tijdje een probleem, ik heb geen plezier van seks. Ik en mijn partner hebben al veel geprobeerd, maar tot nu toe helpt niet. Ik heb geen last van pijn oid, ik heb er gewoon geen gevoel bij. Ik zou hier graag een oplossing voor willen vinden…
9 reactiesReagerenTandor118 november 2013 om 20:28Mag ik vragen hoe oud je bent?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Wat bedoel je precies met: ik heb er geen gevoel bij?
Voel je niks van de seks of heb je geen behoefte aan seks?Anoniem18 november 2013 om 21:40Sorry dat ik dat niet heb vermeld. Ik ben een meisje van 16. Ik heb er geen gevoel bij als in; geen pijn maar ook geen plezier. Ik heb er ook niet echt behoefte aan omdat ik er toch geen plezier van beleef..
ReagerenTandor118 november 2013 om 21:51Masturbeer je weleens?
Als je seks hebt ben je dan bang dat je wordt betrapt?
Reageren
Of ben je bang om zwanger te raken?
Doen jullie ook aan voorspel? Of is het snel neuken en klaar?
Hoelang hebben jullie al seks?
Sorry voor persoonlijke vragen maar ik probeer er achter te komen wat er aan de hand kan zijn.Anoniem19 november 2013 om 17:00Ik mastrubeer wel eens, gewoon om te kijken of ik dan misschien wel gevoel erbij heb maar dat is niet het geval. Ik ben totaal niet bang om betrapt te worden en ook niet om zwanger te raken. We hebben al veel verschillende dingen geprobeerd, ook met veel voorspel enzo.. We hebben nu 3 maanden seks.
ReagerenTandor119 november 2013 om 19:41Heb je voor deze relatie ook al eens seks gehad?
Reageren
Heb je nare ervaringen opgedaan met seks?Anoniem20 november 2013 om 13:58Nee, mijn huidige vriend is mn enige sekspartner ooit geweest. Ik heb ook geen nare ervaring oid..
ReagerenTandor120 november 2013 om 15:20Je schaamstreek bevat ook zenuwuiteinden die verantwoordelijk zijn voor het gevoel tijdens de seks. Het is mogelijk dat daar iets niet goed gaat.
Reageren
Ik raad je aan om bij je huisarts een verwijzing te vragen.Anoniem21 november 2013 om 16:40Bedankt voor her advies, ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en ik ben inderdaad doorverwezen… Ik hoop dat het word opgelost 🙂
ReagerenTandor121 november 2013 om 19:28Ik hoop inderdaad voor jou (jullie) dat er een oplossing wordt gevonden.
Laat even wat weten als er nieuwe informatie is.Succes en beterschap.
Reageren