Zoeken Vraag het forum

Eetgedrag partner

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.

Ik irriteer me vreselijk aan het eetgedrag van mijn partner. Nooit laat hij iets over voor een ander. Als ik een pak koekjes mee neem. Of 2 of 3 met de wekelijkse boodschappen hoef ik niet te denken dat dit de volgende dag nog in de lade ligt. Het is niet even een koekje pakken nee, alles moet op en zo snel mogelijk. Hij schanst het naar binnen. Ook met het avond eten. Belachelijk vol bord wat net aan past met een kop. Ik hoef zelf niet te denken ik schep nog een beetje op. (Ik eet kleine maaltijden en schep liever nog een beetje op dan 1 keer te veel) het lijkt wel een wedstrijd! Voor hem dan. Flink door eten en dan snel van de stoel springen om het restje in de pan leeg te scheppen. Of, hij zegt halverwege zijn bord al dat hij zo nog een beetje gaat pakken. Het is zeer vervelend om altijd mis te grijpen als je iets wilt pakken. Als ik hem er op aanspreek, zegt hij ja sorry ik had honger. Grrr en dan moeten alle drie de pakken koeken leeg?! Dan vraag ik wanneer dan, ja 3 dagen terug. En dat terwijl ik 4 dagen terug boodschappen heb gedaan. Het eten roept hem gewoon naar de keuken lijkt het wel. Help, wat moet ik hier nou mee? Ik irriteer me mateloos!

Reageer op: Eetgedrag partner
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.