Zoeken Vraag het forum

Rukken gevolg op seks?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben een jongen van 17 jaar en heb een vraag. Heeft jezelf bevredigen een gevolg op seks? Ikzelf ben nog maagd, maar ik wil wel weten of jezelf bevredigen een gevolg heeft op seks.

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft geen gevolgen voor seks. Als je teveel of te vaak masturbeert, kan dat wel ervoor zorgen dat je bij seks(neuken) te snel klaar komt. Maar dat gaat vanzelf weer over.

Reageren
    Anoniem

En wat is teveel? Bv elke dag? Want ik lees dat wel maar ik vraag me af hoeveel dat dan ongeveer is ofzo.

Reageren
    John (moderator)

Meerdere keren per dag is toch echt wel te veel. Dan moet je namelijk opletten dat het geen echte verslaving wordt. Daarnaast kan je penis dat zo gewend raken aan klaarkomen door masturberen, dat het bij seks (neuken) en probleem wordt.

Reageren
    Anoniem

Gelukkig doe ik het niet meerdere keren per dag, maar waar is de limiet dan ongeveer? Is 5 keer per week te veel? Want ik heb nog geen seks gehad maar wil wel voorbereid zijn, dus ik wil niet dat dat mij overkomt.

Reageren
    John (moderator)

5 x per week is niet te veel hoor…

Reageren
    Anoniem

Dus dat zou geen gevolg moeten hebben op de seks?

Reageren
    Anoniem

waar gaat dit over… ik ben 53 jaar en trek mij al af sinds ik een jaar of 12 was..
    5x per dag was heel gewoon,en nooit enig last ondervonden bij het neuken..
    nu trek ik mij nog steeds elke dag een keer of 2 af,en gewoon omdat het lekker is..
    en je gaat er lekker van slapen/////

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor. Je moet je daar geen zorgen over maken.

Reageren
    Anoniem

Oke, bedankt voor deze informatie.

Reageren
Reageer op: Rukken gevolg op seks?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.