Zoeken Vraag het forum

Vriend penetreerde me in mijn slaap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.

Gister hadden we een gezellig avondje en hebben we wat gedronken. Het is laat geworden en zijn naar huis gegaan. Vanmorgen werd ik geschokt wakker omdat ik voelde dat hij zijn penis in mijn anus duwde. Dit gaf een stekende pijn waardoor ik wakker schrok. Ik ben panisch voor anale seks en dit weet hij. Ik heb hier een zeer negatieve en traumatische ervaring mee in het verleden. Ik raakte dus compleet in paniek. Door de borrels die ik op had heb ik vaster geslapen en hierdoor pas oper het moment dat hij naar binnen ging wakker geschrokken. Normaal zou ik dit veel eerder opmerken.

Ik heb vandaag geen woord tegen hem gezegd behalve hem verrot gescholden toen hij doorhad dat ik weg was vanmorgen. Hij appte me. Hij zei dat hij wel wist dat er iets gebeurd is maar niet wat. Door de drank kan hij het zich niet meer herinneren. Ik geloof dit niet! Het vergt nogal wat moeite om als iemand slaapt anaal te penetreren. Bovendien heb ik glijmiddel opgemerkt van onderen.

Het vertrouwen is weg.. ik vind het zwaar respectloos en ben erg verdrietig. Ik weet niet hoe dit nog goed kan komen. Hebben jullie tips?

Ik heb mijn vriend wel eens vaker dronken gezien en kan wel vertellen dat hij niet zo dronken was. Hij sprak nogmaal en er was niets op te merken. Zo veel was er ook niet gedronken. Ondanks dat gaf hij dus wel de drank de schuld en beweert nu dat hij erg dronken was en hierdoor niks meer weet.

Graag advies..

Hij heeft wel gezegd dat hij wel kan beloven dat hij niet meer drinkt maar niet kan beloven dat het nooit meer zal gebeuren. Help!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Hij heeft wel gezegd dat hij wel kan beloven dat hij niet meer drinkt maar niet kan beloven dat het nooit meer zal gebeuren. Help![/quote] Dit geeft eigenlijk al aan dat het aan hem heeft gelegen en niet aan de alcohol. Als hij zo dronken was dat hij dit helemaal niet meer weet, had hij dat niet voor elkaar gekregen. Als hij van je angst weet, is dat inderdaad zeer respectloos en eigenlijk gelijk aan een verkrachting.

Hij had beter gewoon toe kunnen geven dat hij daar zin in had en het dus gewoon heeft gedaan, dan het afschuiven op drank. Niet dat het dat beter maakt, want hij dit gewoon NIET mogen doen. Maar dan was hij tenminste eerlijk geweest.

Reageren
    Anoniem

Ik werd wakker zonder ondergoed ik was nog zat van gisteren avond dus heb nie veel aan gedacht en toch was ik gaan douchen en ik voelde dan mijn vagina iets heeft gedaan tegen mijn zien hele dag buik pijn 😣 en krampen hij is een vriend die ik vertrouwde ook als ik zat was dacht ik niet on zo iets wij hadden fun kussen dansen drinken maar ik ken mijn zelf, niet omdat ik drink wil ik perse sex hebben dus ik was boos op hem ik vond mij vies heb 3keer douche genomen en ik heb gezegd waarom heb je sex gehad met mij terwijl ik al zei dat ik geen sex wou en je wacht tot ik K.O slaapt, wij konden alles doen maar ik was nog nie klaar voor sex te hebben met u! En hij voelde zich schuldig want wij waren aan drinken allebei dus ik weet nie wat te doen maar hij doet raar alsof dat hij nix gedaan had erna spreek ik hem erover dan pas voelt hij zich schuldig maar hij was niet in shock wat laat mij beseffen dat hij wel nog wist wat hij had uitgevoerd maar die wou zwijgen omdat ik dronken was dacht hij dat mijn geheugen niets meer ga weten en hij had beetje gelijk dagen later kwam alles terug in mijn hoofd en ik heb spijt om iemand te vertrouwen plus het was zonder condoom ik weet nie hoe zijn leven was voor dat hij mij moest kennen dus ik wou mijn tijd nemen maar hem blijkbaar niet en hij krijgt wat hij wilt ik hoop voor hem dat hij gezond is want sex hebben zonder u bewust voor mij is al beetje verkrachting endan nog ziekte bij krijgen ik hoop voor hem!. En wrm sex hebben met iemand die diep slaapt ze voet nix alleen later ga ze pijn hebben dus wtf ik had buik pijn en krampen en voelde nog zijn sperm langzaam uit mij komen na dat ik nog gedoucht heb dus hij was waarschijnlijk met mij aan het spelen gelijk zijn sex doll!!!

Reageren
    John (moderator)

Zoals je het vertelt is het idd een verkrachting. En daar zou je dan aangifte van moeten doen. Neem contact op met de dokter van wacht en neem zo spoedig mogelijk de Morning After Pil

Reageren
    Mijn zwager en mijn zus mijn penetreerde mijn in mijn slaap

Beste
    Ik was dakloze en mijn zwager en mijn mijn zus heeft mijn opgenomen die dag hebben zijn gezegd dat ik moet douche en dat heb ik gedaan en gegeten maar ik voelde net of ik gedrogeerd was en ik viel in diep diep slaap en wordt wakker met ontlasting overal ik was helemaal lam mijn zus zij dat ik in mijn slaap in mijn bed had gepoep en lacht er om en hielp mijn met de ontlasting weg te halen na een tijdje geleden ben ik achter gekomen dat ik verkracht was door mijn zwager en zus keek er na hoe dat gebeurde

Reageren
Reageer op: Vriend penetreerde me in mijn slaap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.