- Anonieme jongen28 februari 2016 om 18:36
Hallo!
Ik heb een vraagje waar ik nog geen ervaring mee heb maar wel bezorgd over ben, ik heb net sex gehad met een meisje. Toen ik klaarkwam (met condoom) ging ik tijdens en even na het klaarkomen nog voorzichtig 3 keer op en neer en haalde hem er toen uit. Is dit iets om me zorgen over te maken omdat ik hem er niet direct uit haalde?
BVD!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 februari 2016 om 18:52In principe niet. Je moet er alleen mee uitkijken omdat het condoom kan scheuren.
ReagerenAnonieme jongen29 februari 2016 om 01:12Dat niet, maar ik las op internet dat het er over heen kan lopen als je gewoon doorgaat. Maar nou ging ik niet hard en lang door. De condoom was intact.
ReagerenAnonieme jongen29 februari 2016 om 11:50Ze was overigens ook in het weekend van 20 februari aan haar periode begonnen, hoe erg moet ik me nou zorgen maken? Ik ben nieuw met deze dingen!
ReagerenJohn (moderator)
29 februari 2016 om 16:17Als je te lang doorgaat zou het kunnen overlopen. Dat risico is echter klein…als de condoom maar goed is gebruikt.
Ik denk dat je je geen zorgen moet maken.
ReagerenAnonieme jongen1 maart 2016 om 15:04Heel erg bedankt meneer tandor, ik voel me een stuk beter!
Reageren