Zoeken Vraag het forum

Onzeker..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb zojuist voor het eerst seks gehad. Ik slik geen pil maar we hebben wel een condoom gebruikt. Tijdens de sex is de condoom heletijd erom gebleven maar als hij hem eruit haalde gleed de condoom soms mee maar hij heeft het wel steeds terug geduwt zodat die weer pastte. Verder is hij ook niet klaargekomem in het comdoom hijhad hem eraf gehaald en op een afstamd is hij klaargekomen. Nu ben ik bang dat de condoom gescheurd is en dat er iets van voorvocht bij me is binnengekomen… hoe groot is die kans denkt u? Hopend op een snelle reactie

17 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de condoom gescheurd was, hadden jullie dat wel gemerkt….
    Niet stressen voor niks…..

Reageren
    Anoniem

@tandor

Ik bloed nu al heel de dag en soms kramp in me onderbuik… moet ik me zorgen maken? Is dit normaal? Moet ik naar de huisarts? Ben erg bezorgd

Reageren
    John (moderator)

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Reageren
    Anoniem

@tandor

Volgende week ergens.. ik heb vorige week de eisprong gehad.

Reageren
    John (moderator)

Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?
    Je hebt gisteren niet ook al een bloeding gehad?

Reageren
    Anoniem

Ik ben normaal iets later.. gister heb ik wel gebloed na de seks vandaag wat meer.. heb gelezen op internet dat meerdere meiden dat hebben gehad. Dat ze dag erna nog bloedden .. maar dit kan dus geen teken zijn op zwangerschap?

Reageren
    John (moderator)

Dan is het dus een bloeding die veroorzaakt wordt door je maagdenvlies.
    Je kunt in een dag tijd natuurlijk niet zwanger worden…..daar heeft dat echt niets mee te maken. als de bloeding aanhoudt, ga dan wel even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Kan ik zwanger raken doordat de condoom steeds afgleed en hij m st3eds terug duwde ? De condoom is er nooit helemaal vanaf gegaan. Alleen als hij m eruithaalde gleed hij een beetje mee

Reageren
    John (moderator)

Zolang er geen sperma uitgelopen is niet…

Reageren
    Anoniem

HELP.. ik moet pas eind volgende week ongesteld worden maar ik heb vandaag krampen, borrelende darmen en wit taai slijm in me onderbroek gevonden… ik ben toch niet zwanger 😮

Reageren
    John (moderator)

Zo snel kun je onmogelijk zwangerschapsverschijnselen krijgen. Borrelende darmen en krampen zijn daar sowieso geen teken van…..

Reageren
    Anoniem

Ik lees op internet dat het misschien te maken heeft met de innesteling :'( ik ben erg bezorgd morgen ga ik een test halen

Reageren
    John (moderator)

testen kun je pas als je menstruatie uitblijft of 2,5 tot 3 weken na de seks.

Reageren
    Anoniem

Maar die symptomen wat ik had duide dus wel op een innesteling ?..

Reageren
Reageer op: Onzeker..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.