- Anoniem22 november 2015 om 18:30
Hallo, ik heb zojuist voor het eerst seks gehad. Ik slik geen pil maar we hebben wel een condoom gebruikt. Tijdens de sex is de condoom heletijd erom gebleven maar als hij hem eruit haalde gleed de condoom soms mee maar hij heeft het wel steeds terug geduwt zodat die weer pastte. Verder is hij ook niet klaargekomem in het comdoom hijhad hem eraf gehaald en op een afstamd is hij klaargekomen. Nu ben ik bang dat de condoom gescheurd is en dat er iets van voorvocht bij me is binnengekomen… hoe groot is die kans denkt u? Hopend op een snelle reactie
17 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 november 2015 om 18:35Als de condoom gescheurd was, hadden jullie dat wel gemerkt….
Reageren
Niet stressen voor niks…..Anoniem23 november 2015 om 17:11John (moderator)
23 november 2015 om 17:31Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
ReagerenAnoniem23 november 2015 om 17:55John (moderator)
23 november 2015 om 18:03Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?
Reageren
Je hebt gisteren niet ook al een bloeding gehad?Anoniem23 november 2015 om 19:26Ik ben normaal iets later.. gister heb ik wel gebloed na de seks vandaag wat meer.. heb gelezen op internet dat meerdere meiden dat hebben gehad. Dat ze dag erna nog bloedden .. maar dit kan dus geen teken zijn op zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
23 november 2015 om 21:45Dan is het dus een bloeding die veroorzaakt wordt door je maagdenvlies.
Reageren
Je kunt in een dag tijd natuurlijk niet zwanger worden…..daar heeft dat echt niets mee te maken. als de bloeding aanhoudt, ga dan wel even naar de huisarts.Anoniem26 november 2015 om 18:05Kan ik zwanger raken doordat de condoom steeds afgleed en hij m st3eds terug duwde ? De condoom is er nooit helemaal vanaf gegaan. Alleen als hij m eruithaalde gleed hij een beetje mee
ReagerenJohn (moderator)
26 november 2015 om 18:51Zolang er geen sperma uitgelopen is niet…
ReagerenAnoniem28 november 2015 om 15:40HELP.. ik moet pas eind volgende week ongesteld worden maar ik heb vandaag krampen, borrelende darmen en wit taai slijm in me onderbroek gevonden… ik ben toch niet zwanger 😮
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2015 om 15:42Zo snel kun je onmogelijk zwangerschapsverschijnselen krijgen. Borrelende darmen en krampen zijn daar sowieso geen teken van…..
ReagerenAnoniem28 november 2015 om 15:49Ik lees op internet dat het misschien te maken heeft met de innesteling :'( ik ben erg bezorgd morgen ga ik een test halen
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2015 om 17:29testen kun je pas als je menstruatie uitblijft of 2,5 tot 3 weken na de seks.
ReagerenAnoniem29 november 2015 om 08:41Maar die symptomen wat ik had duide dus wel op een innesteling ?..
Reageren