Zoeken Vraag het forum

Onzeker!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi allemaal!

Ik ben te einde raad! graag hoor ik jullie mening 🙂

Ik heb geslachtsgemeenschap op 4-6-2016 gehad tijdens mijn menstruatie. Mijn menstruatie begon op 1-6

Ik heb direct na het ontdekken van een gescheurd condoom ((binnen een uur) de MAP ingenomen (postinor 1500mg.

Daarna heb ik op 14juni wel gemeenschap gehad, maar geen enig contact met zaadcellen ( sorry voor de details!)

Ik heb al een onregelmatig cyclus van 34 dagen( lastig!) en nu ben ik nog steeds niet (7-7-16) Ongesteld. Ik heb wel krampen gehad, wat ik meestal krijg in de week voor mijn menstruatie, maar geen afscheiding.

Wel heb ik op 23juni veel slijmverlies gehad wat best uitrekbaar was(sorry nogmaals!). Verder heb ik afgelopen dagen een opgeblazen gevoel/misselijkheid en rommelende darmen sinds slecht voedsel, maar dit begint al af te nemen.

Nou is mijn vraag, komt dit door de map dat het zolang duurt voor mijn menstruatie? Ik ben enorm onzeker!!

Bedankt alvast.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De MAP kan je cyclus wel ontregelen. Best mogelijk dat je menstruatie daardoor later komt..
    Ze was ook niet nodig geweest. Want tijdens de menstruatie kun je dus niet zwanger raken.

[quote]Ik heb al een onregelmatig cyclus van 34 dagen[/quote] als je cycli 34 dagen duren, zijn ze niet onregelmatig…wat bedoel je nou precies met onregelmatig?

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie! De ene keer ben ik om de 30 dagen, de ander keer 32. Ik heb dus de gemiddelde van me laatste 3 maanden berekend sinds ik altijd al late cyclussen heb, en dit kwam uit op 34. Het is al een enorme opluchting dat het eigenlijk niet hoefde. Het is me eerste keer ook dat ik deze pil heb genomen. Vandaar dat ik even in paniek raakte!

Reageren
    John (moderator)

Als je gemiddeld op 34 komt, wil dat zeggen dat je eigenlijk ook cycli hebt die langer duren dan 34 dagen. Het zou dus kunnen zijn dat je menstruatie sowieso nog moet komen.. dus even niet in paniek raken.

Reageren
Reageer op: Onzeker!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.