Zoeken Vraag het forum

Voortijdig klaarkomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een man, 24 jaar. Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een fantastisch meisje. Sinds een kleine 3 maanden hebben wij ook seks. Zij is de eerste met wie ik seks heb.

Het vervelende is dat ik bij het vrijen telkens echt zeer snel klaarkom, i.e. op het ogenblik dat ik bij haar naar binnendring. Ook als ze mij eerst met haar mond heeft bevredigd, kom ik bij de penetratie toch meteen klaar.

Ik heb gelukkig geen moeilijkheden om snel daarna een nieuwe erectie te krijgen, waardoor we een 2e keer kunnen penetreren. En de 2e keer heb ik gelukkig ook geen probleem meer om het lang genoeg vol te houden.

Ik vind het echter zeer vervelend dat het die eerste keer nooit lukt.

Heeft iemand hier ervaring mee, en wat kunnen jullie me aanraden?

Mijn idee is: als het de 2e keer zonder problemen gaat, zou het de 1ste keer toch ook moeten lukken? Dit blijkt helaas voorlopig niet het geval..

Alvast bedankt voor jullie reacties,

MB

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is toch een vrij normaal verschijnsel bij een nieuwe relatie en de eerste keren seks. Dat heeft te maken met de mate van opgewondenheid en gevoeligheid van je eikel. Probeer je er niet op te focussen. Dat wordt vanzelf minder

Reageren
    Anoniem

Dank voor de reactie.

Hoeveel tijd denk je dat het zo moet gegeven worden? Want we zijn intussen toch 3 maand verder en er is echt 0,0 verbetering.

En ik moet zeggen, bij het masturberen gaat het vaak ook redelijk snel, met dat verschil dat ik het dan wel veel gemakkelijker kan uitstellen, omdat ik het dan – letterlijk en figuurlijk – zelf in de hand heb.

Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Bij de een is het wat sneller dan bij de ander.

Uitstellen van het orgasme kun je natuurlijk ook leren. Op internet zijn daar voldoende tips over te vinden.

Als je vaak masturbeert, zou ik dat iets minderen…dat kan er namelijk ook nog invloed op hebben omdat je eikel dan gewend is om op een bepaalde manier gestimuleerd te worden.

Reageren
Reageer op: Voortijdig klaarkomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.