Zoeken Vraag het forum

Wordt terug slap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb een probleem.

Als mijn vriendin mij oraal begint te bevredigen wordt mijn penis in het begin wel hard, maar na een tijdje wordt hij terug slap en ik weet niet hoe dit komt. Als ik mezelf aftrek ofzo blijft hij wel hard. Wat is het probleem en hoe kan ik dit oplossen?
    Ik ben 16 jaar en dit is mijn eerste keer da ik door mijn vriendin wordt bevredigd.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De eerste keren is dat niet zo vreemd…Het kan ook zijn dat het oraal bevredigen net iets te lang duurt en er iets meer variatie in gebracht moet worden.

Reageren
    Anoniem

Ik weet het niet zeker, maar kan het ook iets te maken hebben met als ze er aan zuigt? Maar het is normaal in het begin dan? Na een tijdje gaat het dan hard blijven?

Ps ik ben ook besneden.

Reageren
    John (moderator)

Ze moet er in ieder geval niet te hard aan zuigen…..dat is namelijk niet de bedoeling.
    Als de orale bevrediging te lang duurt, kan de eikel iets minder gevoelig worden. Ze zou tussendoor een keer iets kunnen aftrekken en dan weer verder gaan met de orale seks. Op zich is het niet vreemd hoor….Komt vanzelf ook weer goed….

Reageren
Reageer op: Wordt terug slap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.