- Anoniem5 december 2015 om 14:00
Hallo, ik heb een probleem.
Als mijn vriendin mij oraal begint te bevredigen wordt mijn penis in het begin wel hard, maar na een tijdje wordt hij terug slap en ik weet niet hoe dit komt. Als ik mezelf aftrek ofzo blijft hij wel hard. Wat is het probleem en hoe kan ik dit oplossen?
Ik ben 16 jaar en dit is mijn eerste keer da ik door mijn vriendin wordt bevredigd.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 december 2015 om 14:37De eerste keren is dat niet zo vreemd…Het kan ook zijn dat het oraal bevredigen net iets te lang duurt en er iets meer variatie in gebracht moet worden.
ReagerenAnoniem5 december 2015 om 15:12Ik weet het niet zeker, maar kan het ook iets te maken hebben met als ze er aan zuigt? Maar het is normaal in het begin dan? Na een tijdje gaat het dan hard blijven?
Ps ik ben ook besneden.
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2015 om 15:22Ze moet er in ieder geval niet te hard aan zuigen…..dat is namelijk niet de bedoeling.
Reageren
Als de orale bevrediging te lang duurt, kan de eikel iets minder gevoelig worden. Ze zou tussendoor een keer iets kunnen aftrekken en dan weer verder gaan met de orale seks. Op zich is het niet vreemd hoor….Komt vanzelf ook weer goed….