Zoeken Vraag het forum

help mij radeloos

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

mijn vriendin heeft mij afgetrokken en ik heb terwijl haar gevingerd en ik ben klaargekomen op haar vagina kan ze hierdoor zwanger zr neemt de pil maar de laagste dosis maar ze heeft 5dage. erna steken in haar buik en kotsneigingen kan ze zwanger zijn help mij weet geen raad meer

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als er sperma in de vagina terecht is gekomen zou ze zo zwanger kunnen raken.
    Alleen in dit geval dus niet want ze gebruikt de pil. En dan maakt het niet of ze de laagste dosis heeft. Als ze de pil maar goed en op tijd gebruikt en er geen vergeet.
    5 dagen erna kan ze sowieso nog geen enkel zwangerschapssymptoom hebben. Dat is onmogelijk. Misschien dat ze te veel stresst of de griep krijgt.

Reageren
    Anoniem

oke dankje mar ze moet vandaag haar regels krijgen maar ze heeft ze nog niet gekregen

Reageren
    John (moderator)

Vandaag is ook pas begonnen……….. die regels komen niet op commando…
    en als ze veel stress heeft kan het nog wel wat langer duren…
    Dus niet stressen maar gewoon even afwachten.

Reageren
    Anoniem

oke dankje ben al een beetje gerust gesteld ze maar het blijft afwachten zeker ???

Reageren
    John (moderator)

Gewoon even rustig op de menstruatie wachten en niet stressen.

Reageren
Reageer op: help mij radeloos
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.