- Anoniem3 februari 2015 om 22:31
Mijn vriendin heeft haar vriend gisteren voor het eerst afgetrokken. Het voorvocht dat eruit kwam, kwam op haar handen terecht. Vervolgens heeft ze haar handen gewassen(met zeep) en is een minuut of 5 later de douche ingegaan en heeft aan haar schaamlippen en vagina(alleen buitenkant) gezeten/gevoeld (dus geen gevinger, mastrubatie of dergelijke). Zelf is ze nog maagd en niet aan de pil. Waar ze mee zit is de vraag of ze zwanger kan raken hierdoor. Ik stel deze vraag omdat ik zie dat ze er erg mee zit, zelf weet ik het antw niet dus wil.ik haar hiermee helpen.
alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 23:09In voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen. Daarnaast heeft ze de handen met zeep gewassen. Als er al spermacellen aan haar hand hebben gezeten waren die dus beslist morsdood.
Reageren
Als je denkt zo werkelijk zwanger te kunnen raken, ben je dus duidelijk nog veel te jong voor seks of seksspelletjes.Anoniem4 februari 2015 om 15:56Dus dat voorvocht/sperma heeft sowieso geen werking omdat het weg is gewassen? De kans op zwangerschap is dus echt nihil?
ReagerenJohn (moderator)
4 februari 2015 om 19:03Als het weg is gewassen dan is het weg. Nihil dus…
Reageren