1,5 jaar seks en nog steeds geen genot

Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen... Ik ben 18 jaar en mijn vriend is 19 . Hij is mijn eerste bedpartner en ik zijn 2e. Ik heb nu al bijna 2 jaar een relatie met hem en we hebben 1,5 jaar seks. Ik heb tot nu toe geen genot gevoelt tijdens de seks, nada, ik voel op sommige dagen pijn , op sommige dagen voel ik zijn piemel gewoon maar in mij zitten. Ik ben volledig ontqpanben en heb er enorm zin in wanneer we seks hebben maar als hij het erin steekt doet het zeer. Ik dacht in begin dat de pijn wel zou overgaan maar helaas lijkt het alsof mijn vagina te klein is, (hoewel hij klein geschapen is). Nee het is geen schimmel of bacterieinfectie want daarvoor had ik ook in begin een lange tijd last van maar na mijn bezoek bij de dokter is dat probleem al opgelost. Ik hoop dat iemand weet welk probleem ik zou hebben??

Reageren

Misschien zou het goed om een keer wat glijmiddel te gebruiken. Misschien is je vagina een beetje droog van binnen....als je al met pij moet beginnen komt er voor de rest ook niet veel van terecht.

Reageren

Glijmiddel werkt ook niet, heb het al geprobeerd.

Reageren

Dan zou ik willen aanraden, om naar de huisarts te gaan en het met de huisarts te bespreken.

Reageren

Iemand die een oplossing heeft gevonden? Want heb dit probleem ook.

Reageren

Inderdaad, gewoon veel glijmiddel gebruiken. Als het ook maar een beetje droog is, ja dan doet het zeer.

Ga maar eens met je vinger heen en weer in je vuistholletje ( andere hand). Dat gaat warm worden en schuren.

Dus, gewoon zorgen dat het heerlijk soepel kan glijden en dat zo houden.

IK moet soms wel 4 x opnieuw glijmiddel erop doen, maar dan gaat het heerlijk!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: 1,5 jaar seks en nog steeds geen genot

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe