- Anoniem16 augustus 2015 om 07:28
hallo allemaal,
er zullen er genoeg zijn die er ook last van hebben,
maar ik vindt het toch echt een probleem.Al heel mijn leven kom ik te snel klaar, ben nu 35, al jaren getrouwd, maar toch nog steeds dit probleem.
Het komt volgens mij omdat ik niet al te groot geschapen ben, dus als mijn penis gestimuleerd wordt zit die stimulatie dicht op de eikel, en tja die is gevoelig,
tijden bijv, aftrekken of orale sex kan er nog even gestopt worden om zogezegd even af te koelen.Maar tijdens de sex zelf is het echt een probleem, als ik in mijn vrouw ga, dan is het vaak echt opletten geblazen want ik kom in no time klaar, de eikel is dan echt super gevoelig, bij het voelen van de warmte van de vagina wil die al bijna komen.
Het geeft mij gewoon geen bevredigend gevoel om binnen een minuut klaar te zijn.
maar ik heb geen idee wat ik er aan moet doen, al van alles gedaan maar zonder resultaat.iemand nog een tip?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2015 om 10:55Dat je niet “al te groot” bent geschapen zal het probleem niet zijn.
Reageren
De gevoeligheid van je eikel kan hier zeker een rol in spelen.
Daarnaast kan het zijn zijn dat je eikel net iets te veel wordt gestimuleerd tijdens het voorspel. Dan is er nog de mate van opgewondenheid tijdens het penetreren. Dat kan ook een gevolg zijn van een intensief voorspel…
Probeer iets te veranderen aan het voorspel, zodat je ontblote eikel niet te veel wordt gestimuleerd. Daarnaast zou je kunnen proberen iets vaker met ontblote eikel in je onderbroek te lopen. Daardoor zal de gevoeligheid ook iets af nemen. Glijmiddel zul je waarschijnlijk al hebben geprobeerd tijdens het voorspel en het penetreren.
Een andere mogelijkheid zou EMLA zalf kunnen zijn. Deze verdoofd je eikel een beetje waardoor die ook minder gevoelig is. EMLA is verkrijgbaar op recept via de huisarts.Anoniem16 augustus 2015 om 21:13de eikel wordt idd vrij veel gestimuleerd, maar ja dat komt ook omdat die niet zo heel groot is, dan zit je met de handen al snel bij de eikel 🙂
over die creme heb ik ook wel gehoord, ik dacht alleen als je die gaat gebruiken, die dan de vagina ook beetje verdoofd.
ook even voor de sex alvast keertje klaarkomen werkt wel, alleen heb ik dan minder zin in sex, en kom dan minder lekker klaar.
lastig probleem 🙂
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2015 om 22:19Als je de crème gebruikt, moet je niet meteen penetreren. Dan wordt de vagina inderdaad ook even verdoofd. 10 minuten voor penetratie moet jij de crème dun aanbrengen. Die trekt dan in werkt nog wel even door. Voor de vagina is dat dan geen probleem meer.
[quote]maar ja dat komt ook omdat die niet zo heel groot is, dan zit je met de handen al snel bij de eikel :)[/quote] Wat noem jij niet zo heel groot?
ReagerenAnoniem18 augustus 2015 om 09:58rond de 11 a 12 cm stijf, heb ook vrij lange voorhuid, die de eikel ook erg lijkt te stimuleren.
ReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2015 om 17:57Aan de lengte zal het toch echt niet liggen…..
Reageren
De voorhuid zou wel een rol kunnen spelen. In die zin dat de eikel dus veel en extra bedekt is waardoor de eikel zo gevoelig is.