- Anoniem6 maart 2014 om 20:00
Hallo,
ik zit met een lastig probleem. Telkens als ik seks heb met mijn vriendin kom ik te snel klaar. Ik heb dit niet altijd, im het begin van de relatie had ik dit ook, maar later niet meer. En we hebben nu al meer dan 2 jaar verkering en nu heb ik het weer constant heb er al 2 maanden last van. Telkens als we het doen kom ik ongeveer na 2 keer stoten klaar. en ik voel me dan heel rot tegenover haar, zij zegt dan dat het niet geeft. Maar laatst zei ze eerlijk dat ze het ook wel vervelend vond, en dacht ze dat het kwam omdat ik haar misschien niet leuk meer zou vinden. Maar ik hou wel heel veel van haar3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2014 om 20:37Het is inderdaad een vervelend probleem waar mannen wel vaker last van hebben. Het is in principe een kwestie van concentratie. Je kunt het orgasme onder controle krijgen. Maar daar is geduld en oefening voor nodig. Een handig en snel hulpmiddel is om enige tijd van te voren (uurtje) aan de seks te masturberen. Daarmee bereik je in ieder geval dat het langer gaat duren.
ReagerenAnoniem6 maart 2014 om 21:24Hoe moet ik dat oefenen dan? Want elke keer een uur voordat ik ga vrijen masturberen, ik weet ook niet altijd een uur van te voren wanneer ik het ga doen
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2014 om 21:44Je zou kunnen googlen of je daar iets over kunt vinden. Maar het is mogelijk. Een andere optie is EMLA crème. Emla crème is een licht verdovende crème waardoor de gevoeligheid van je eikel afneemt. Je kunt deze op recept krijgen en wordt hier vaker voor gebruikt. Dus ga even naar de huisarts en leg uit wat er aan de hand is.
Reageren