- Sjonny24 januari 2018 om 17:34
Hallo ik ben altijd heel onzeker als het over seks gaat altijd wanneer ik het doe kom ik gewoon zo snel. dan heb ik het gewoon over seconden ik weet niet wat ik er aan kan doen ik wil graag mijn vriendin kunnen verwennen en dat kan niet op deze manier.
zijn hier dingen tegen te doen ?8 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 17:42Masturbeer je vaak/veel? Hoe oud ben je? Hen je al eens glijmiddel geprobeerd? Heb je problemen met je voorhuid?
ReagerenSjonny24 januari 2018 om 18:14Nou ja ik masturbeer zon 1x keer per 1/2 dagen weet niet of dat veel is
Reageren
ben 23 jaar heb zon 22 jaar gemasturbeerd ben net pas begonnen met echt sex denk dat daar ook het grootste probleem zit.
Ben besneden paar jaar geleden eikel is ook super gevoelig wanneer ik hem aanraak en met water doet het zelfs zeer.
Glijmiddel maakt niet uit dan kom ik juist nog sneller naar mijn ideeJohn (moderator)
24 januari 2018 om 18:38Dan zal de oorzaak toch je gevoelige eikel zijn. ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de dermatoloog
ReagerenSjonny24 januari 2018 om 18:44ja dat zou kunnen dat ga ik zeker doen.
zijn er verder misschien ook manieren om te oefenen om het langer vol te houden of medicijnen misschien ik noem maar wat.ik denk dat het ook komt omdat wanneer je masturbeert wil je zo snel mogelijk komen en nu ik dat 22 jaar gedaan heb kom ik gewoon super snel en nu met sex wil je het juist zo lang mogelijk vol houden maar dat lukt dan niet door al dat masturberen heb alleen geen idee wat ik daar tegen kan doen :/
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 18:49Je zou dan een tijdje niet moeten masturberen. medicijnen zijn er niet voor, behalve een speciale zalf (Emla creme) die je voor de seks op de eikel kunt smeren waardoor die minder gevoelig wordt. Maar die krijg je dus alleen op recept.
ReagerenSjonny24 januari 2018 om 18:51Hmm oke ik dacht te hoorden ook dat er een soort van pillen waren die neem je dan een tijdje voordat je bezig gaat
hoor ook vaak dat wanneer je besneden bent je eikel een soort van eelt ontwikkeld omdat hij bloot ligt maar daar merk ik dus ook niks van helaas
ReagerenJohn (moderator)
24 januari 2018 om 18:54Die eeltvorming lukt helaas niet bij iedereen. En er zijn echt geen pillen voor…
Reagerenben11 mei 2018 om 11:51