Zoeken Vraag het forum

Gebruikt door mijn vriendin als dikke jongen om mee te spelen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste mensen,

Ik ben een jongen van 18 jaar en ben altijd erg onzeker geweest op het gebied van relaties en seksualiteit vanwege mijn lichaam. Ik heb bijna mijn hele leven al last gehad van overgewicht en ben daarom vroeger erg veel en gepest. Ik schaamde mij altijd verschrikkelijk voor mijn buik, bovenbenen, borsten en billen… en afvallen lukte moeilijk. Ik had een leven van eenzaamheid zonder vriendin. Sinds een paar maanden heb ik een vriendin (van 22).

Zij is altijd erg complimenteus over mijn lichaam en zegt dat ze een buikje, borsten bij mannen en dikke billen sexy vind. Als we in bed liggen streelt ze over en kust mijn buik, billen en borsten en knijpt mij zachtjes Dat vond ik in het begin heel erg fijn, eindelijk werd mijn lichaam eens gewaardeerd. Omdat ik mij eindelijk een keer geaccepteerd voelde, liet ik haar alles doen.

Ik krijg alleen steeds meer een naar gevoel over onze relatie. Ze wilt nooit iets leuks samen doen (als naar de film gaan of uitgaan), en als ik het voorstel wordt ze tegenwoordig bijna boos. Volgens mij heeft ze ook niemand over onze relatie verteld. Ze wilt 1 a 2 keer per week bij haar afspreken. Ik laat haar nog steeds alles doen, maar ze wordt steeds harder en ruwer. Ze knijpt steeds harder, doet ook (pijnlijke) nipple twisters (knijpen en draaien van mijn tepels) en ze spankt ook mijn billen steeds harder. Ik zie er steeds meer tegen op om met haar naar bed te gaan. Vannacht was het weer zo veer: mijn billen is nog rood en pijnlijk van de spanksessie en heb wat blauwe plekken op mijn onderbuik.

Ook heb ik vaag verschillende telefoontjes opgevangen. Het leek net alsof ze met iemand ander afspraakjes aan het maken was (haar ‘echte’ vriend misschien?) en in een ander gesprek met (volgens mij) een vriendin hoorde ik vaag dingen als “je kunt die vetrollen zo lekker kneden”.

Het voelt voor mij steeds meer alsof ze niets om mij geeft op persoonlijk vlak, maar mij vooral ziet als een dik jongetje om af en toe met zijn lichaam te spelen. Ik wil af van de pijn, maar ben ook bang om weer opnieuw in de eenzaamheid te vallen. Ik nu alleen maar onzekerder dan eerst. Wat moet ik doen? Hebben andere ook dit soort ervaringen, komt dit meer voor? Help!!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dit moet je natuurlijk niet accepteren als je dit soort dingen niet wilt. Hierin moet je toch duidelijk grenzen stellen.

Daarnaast moet je toch eens heel goed nadenken over deze relatie. Als de dingen die je aangeeft zo zijn, wordt je dus gewoon misbruikt. Ze gebruikt je dan alleen maar om haar seksuele fantasieën uit te leven. Het lijkt erop dat ze in ieder geval niet met je gezien wilt worden…
    Dan kun je beter geen relatie hebben…..spreek haar daar eens duidelijk op aan…

Reageren
    Anoniem

Bedankt! Ik denk ook dat dat het beste is, maar ben bang voor haar reactie. Wat gaat ze doen als ik zeg dat ik dit niet meer wil? Waarschijnlijk wil ze ook niks meer, als ik dit niet meer wil. Maar ja, wat u zegt, dan maar beter geen relatie.

Reageren
    John (moderator)

In een gezonde relatie moet je over dit soort dingen kunnen praten. Je zult zelf merken hoe ze daar op reageert, dan weet je ook hoe de vork in de steel zit. Geen relatie is beter dan een foute relatie…..hier loop je uiteindelijk alleen maar schade door op.

Reageren
    Bardot

Dat mens is gek. Als ze compleet ongevoelig is voor het feit dat ze jou gewoon fysiek veel pijn doet, is ze echt niet goed voor je.

Reageren
Reageer op: Gebruikt door mijn vriendin als dikke jongen om mee te spelen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.