- Anoniem10 februari 2015 om 13:56
Sinds kort heb ik een nieuwe vriend. Hij is nogal groot geschapen en daardoor blijf ik elke keer uitscheuren als we seks hebben. Tijdens de seks heb ik absoluut geen pijn, maar erna wel. Ik scheur elke keer een stukje uit en moet dus echt herstellen voordat we weer seks kunnen hebben. Ik had verwacht dat mijn vagina in de loop van de tijd wel aan zijn penis zou wennen, maar dit blijkt niet het geval te zijn. Het ligt absoluut niet aan dat ik niet nat genoeg ben, ook als we er glijmiddel bij gebruiken scheur ik uit. Voordat we onbeschermde seks hadden, hebben we beiden een soa test gedaan dus dat is het probleem ook niet. Ik zou graag onbezorgd van seks kunnen genieten, zonder elke keer na de seks pijn te hebben. Heeft een van jullie enig idee waar het aan ligt en hoe ik het op kan lossen?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 februari 2015 om 16:15Om te beginnen, zou ik een afspraak aanraden bij de huisarts en om een verwijzing naar de gynaecoloog vragen. De gynaecoloog kan onderzoeken of er geen andere aandoeningen aan de orde zijn die de klachten veroorzaken. Dan zou er gebruik gemaakt kunnen worden van dilators. Daarmee kan de vagina iets worden opgerekt.
Reageren