Zoeken Vraag het forum

Overgevoeligheid Clitoris / twijfel klaarkomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi Lezers,

Ik zit al een tijdje met het volgende probleem.

Mijn vriendin en ik hebben een goede relatie (4 jaar, vanaf haar 21e), maar mijn vriendin is op seksgebied helemaal nieuw. Ze is altijd verlegen, soms gespannen en extreem onzeker (tips ziet ze als kritiek). Ze masturbeert nooit, is nooit de initiatiefneemster of echt enthousiast, maar is altijd wel positief na afloop.

Eerst vroeg ik me wel eens af of ze wel zin had en vroeg het dan. Ik kreeg dan een niet erg overtuigende JA terug. Tegenwoordig vraag ik me af of ze wel klaarkomt omdat dat ook niet erg overtuigend is en eenmalig. De redenen waarom ik dit af vraag is:

– Ze heeft een overgevoelige clitoris die haar bij een aanraking al de lucht in laat schieten. Nee, ik zit niet vol met mijn tong erop of te snel, want ik heb al veel manieren en tips geprobeerd (Alleen nog de verdovende zalf tip niet)

– Ben enorm fan van beffen, maar hier dus ook beffen zonder clitoris erbij te betrekken en niet de gewenste reactie die ik bij andere vrouwen wel had. Ik bouw altijd extreem rustig op en ook niet meteen op de vagina.

– Ze komt eenmalig klaar (van penetratie) zegt ze en altijd sneller dan ikzelf. Heb soms het idee dat ze doet alsof ze klaar komt (ze zegt het altijd tijdens de seks) zodat ik sneller klaar kom. Na de seks zegt ze altijd sorry, dat ze zo vlug kwam…..

We kunnen redelijk goed praten over seks, maar dit is een onderwerp wat voor mij nog niet duidelijk/overtuigend genoeg is. Ik hou van haar, alleen ben bang dat ze zo onzeker etc. is dat ze haarzelf het genot van seks in de weg staat om mij te pleasen. Zo niet overtuigend dat ik ga twijfelen aan mezelf, terwijl ik erg creatief en open-minded ben tussen de lakens.

Tips, ideeën? Ik zit erover te denken om die zalf te proberen of om haar toch te smeken om eens te gaan masturberen zodat ze zelf haar orgasme kan bereiken als stap 1, want zelf voelt ze het natuurlijk het beste.

Reageer op: Overgevoeligheid Clitoris / twijfel klaarkomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.