- Sofie12310 juli 2017 om 17:55
Hallo
Als mijn vriend mij beft vind ik dit altijd zeer aangenaam, maar na een tijd voel ik over mijn hele lichaam het bloed naar mijn clitoris stromen (dit vind ik persoonlijk wel een leuk moment) en word dit zeer gevoelig. Hij gaat dan altijd heel zachtjes door en na een tijd is mijn clitoris hierna niet meer hetzelfde als voorheen. Het gevoel en genot is dan veel minder. Het lijkt dan alsof de zenuwen terug trekken en mijn clitoris gevoelloos wordt. Hierna laat ik hem dan ook altijd stoppen want voor mij is de fun dan weg. Bij zelfbevrediging raak ik mijn clitoris aan over mijn onderbroek, ook dit is altijd zeer fijn totdat het ineens te gevoelig wordt en daarna ongevoelig. Ik heb nog nooit een organisme gehad en vind dit zeer frustrerend aangezien ik 20 ben.
Ik had graag tips gehad of advies, alvast bedankt!
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juli 2017 om 19:49Dat zou toch een teken kunnen zijn van overstimulatie. Te lang te veel dus
Reagerenanoniem28 november 2017 om 20:41Ben een meisje van bijna 17 ,ik heb nl ook en zeer gevoelige clitoris vind ik,als ik mijn voorhuidje van mijn clitoris zo helemaal naar achter trek en dan met een vinger zo over mijn clitoris wrijf voelt dat echt heel leuk aan wel tot na tijdje begint dat zeer gevoelig te worden zo aan mijn clitoris en dan stop ik meestal omdat mijn clitoris dan heel gevoelig is ,mijn clitoris is dan ook zeer dik en rood wel.Nu ik weet dat meeste meisjes alleen maar een orgasme krijgen en klaarkomen als ze hun clitoris masturberen zo.Ik heb nog nooit een orgasme gehad en nog nooit klaargekomen en dat vind ik heel jammer wel.al mijn vriendinnen komen al klaar en zelf ik niet.
Mijn vraag is nu is mijn clitoris te gevoelig om klaar te kunnen komen of?Moet ik blijven door wrijven over mijn clitoris als die zeer gevoelig is en kan ik dan klaarkomen ?ik stop altijd als het te gevoelig word zo. die gevoeligheid van mijn clitoris is dat het begin van het orgasme en het klaarkomen zo ?als ik zou blijven doorgaan met masturberen van mijn clitoris zou ik dan wel kunnen klaarkomen? Ik wil echt ook is dat gevoel van het klaarkomen beleven wel ook ja zoals mijn vriendinnen zeggen dat dat echt kei leuk is als je klaarkomt of aant klaarkomen bent zo,Hoe doen jullie meisjes,vrouwen het als je clitoris gevoelig is?
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2017 om 20:50Ik denk dat je dat voorhuidje eens op z’n plaats moet laten.. en een beetje andere manier van masturberen moet uitproberen. Je kunt de clitoris ook stimuleren door die niet helemaal bloot te leggen. Die is gevoelig en te veel wrijven is dan niet prettig.
Reagerenanoniem28 november 2017 om 22:46ok Tandor ,heb ook al wel is gedaan zoals je verteld gwn voorhuidje erover laten zo maar voelt niet echt leuk dan aan clitoris,het leukste gevoel is als mijn clitoris zo helemaal bloot is wel en dan zo wrijvende bewegingen zo erover.hoewel ik ook altijd kei geil sta wel als ik ga masturberen zo dan,gebruik wel het vocht uit mijn vagina om over mijn blote clitoris te wrijven dan dus daar zal het niet aan liggen denk want het voelt dan leuk aan toch,alleen ik kan niet klaarkomen wat ik echt jammer vind wel ja en ook omdat ik niet echt weet hoe het voelt om klaar te komen zo..Het moet een intens en heerlijk gevoel zijn schijnt als je aant klaarkomen bent of klaargekomen bent nadien aan je vagina en clitoris,Is dat zo ook echt of??
ReagerenJohn (moderator)
28 november 2017 om 22:53Ik zou niet weten hoe het precies voelt, want ik ben een man.
Reagerenm17 februari 2022 om 20:18gewoon relaxen.. en rustig daar mee doorgaan.. beetje proberen.. gewoon doen en er niet zo bij na denken maar gewoon voelen.. als je relaxt bent, en zo een beetje doorgaat komt het vanzelf.. maar als het niet fijn voelt,…niet op die manier door gaan dan.. en niet teveel na denken.. alleen aan dat voelen denken.. waarmee je bezig bent.. komt het vast vanzelf…
ReagerenAls mijn vriend mij vingert voel ik niks9 augustus 2022 om 11:58Als mijn vriend mij vingert voel ik niks.
Het is net alsof die ineens gevoelloos is. Als ik het dan zelf aanraak is die weer gevoelig, maar zelfs als mijn vriend direct erna het weer aanraakt is het wederom gevoelloos. Ik voel vaak dan niet eens meer waar mijn clit is… Het is wel gevoelig als hij mij niet vingert, dus als zijn hand die bv. heel kort aanraakt. Als ik mezelf bevredig dan voel ik het wel. Ook is mijn clit soms heel gevoelig, en kan het dragen van ondergoed al zeer pijnlijk zijn.
ReagerenIk8 september 2022 om 19:55Gho, je zou is kunnen kijken of het niet zo gevoelig word als je de huid laat zitten. Het mag geen pijn beginnen doen, dat het gevoeliger word heb ik ook. Ook kun je je tempo wat aanpassen, of de manier waarop. Je kunt als het echt te gevoelig word na een tijd, ook is kijken om bv tegen een kussen aan te vrijen, want ook zo kan je klaarkomen. Maar let er altijd op dat je je niet te vel focus op het fijt dat je wilt klaarkomen. Denk niet na, en ga op in het moment, geef je eraan over. Als je in je hoofd bezig bent is het zeer moeilijk voor een vrouw om klaar te kunnen komen. Al kan je natuur wel aan dingen denken die dat je geiler maken etc. Ik wens je veel succes. XXX
ReagerenMe20 mei 2025 om 21:45Waarom probeer je eens geen vibrator, dan heb je trillingen in plaats van wrijving, en verschillende standen, misschien lukt het dan wel zonder overgevoeligheid. Of toestellen met lichte zuiging bestaan ook.
Reageren