- Anoniem18 januari 2015 om 21:42
Hallo allemaal,
Het klinkt waarschijnlijk heel dom, en ik ga nu waarschijnlijk ook de ‘heb je nooit sexuele voorlichting gehad?!’ opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen maar ik zit er ENORM mee, dus wat hulp is zeer geliefd..
Vorig vrijdag had ik een eerste date met een jongen, en ik ging in zijn auto zitten en we waren op weg naar een restaurant. Alleen stopte hij opeens op een verlaten plek, en hier gingen de alarmbellen al bij me rinkelen. Voor ik het wist lag hij met z’n kleren op me, ik had geen zin op wat er onder me gebeurde maar ik voelde wel iets hards door zijn spijkerbroek.
Met z’n kleren aan ging hij op en neer en kon ik niet weg uit de benarde greep, toen ik voelde hoe hij zijn greep verzwakte greep ik m’n kans en viel uit de auto, en rende gelijk weg.Na de shock verwerkt te hebben kwam ik tot een andere angstvallige gedachte: is het misschien mogelijk dat ik kans heb op zwangerschap?! Ik was wel in mijn ‘vruchtbare
‘ periode, en dit is mijn eerste keer dat ik met iets als DIT in aanraking ben gekomen.
Zelf had ik een rok met een thermolegging aan, meneer een spijkerbroek (eronder? Geen flauw idee)Op internet kreeg ik gemixde antwoorden, wat het er niet beter op maakte.
Ps. Ik ben te bang (en ja, ook wat schaamte.. Ik ben zelf als een idioot naar hem toe gelopen) om naar de politie te gaan.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2015 om 23:35Zo raak je dus echt niet zwanger.
Reageren
Sperma gaat niet door kleding. Overigens ben ik wel van mening dat je aangifte zou moeten doen. Hij heeft je aangerand.Anoniem18 januari 2015 om 23:52Goedenavond Tandor,
Telkens als ik er aan terug denk krijg ik koude rillingen, en icm eventuele zwangerschap werd ik al helemaal misselijk.
Bedankt voor het geruststellende antwoord. Ik denk achteraf wel dat ik maar naar de politie kan stappen.
ReagerenJohn (moderator)
19 januari 2015 om 00:21Ik weet dat het een moeilijke beslissing is, maar iemand die zoiets doet mag niet ongestraft blijven. Hij maakt misschien nog meer slachtoffers.
Reageren
Succes in ieder geval.