Zoeken Vraag het forum

weinig behoefte aan seks maar mijn vriend wel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

ik heb al best lang met mijn vriend maar ik merk dat ik vaak gewoon echt geen behoefte heb om het te doen. Zelf ben ik pas 15 jaar, ik masturbeer nooit en ik ben ook nog nooit klaargekomen. We weten allebei niet precies wat hij daarvoor moet doen. Maar goed, bijvoorbeeld 1,5 maand geleden waren we een weekendje weg en toen hebben we echt zo vaak seks gehad, ik zelf had ook echt heel veel zin, zelfs 1 keer wees hij af omdat hij wilde slapen. Een paar weken geleden hebben we het ook nog twee keer op 1 dag gedaan, maar de weken daarna heb ik zelf gewoon weinig seksuele behoeftes gehad. Ik vind dit jammer omdat ik aan mijn vriend merk dat hij dit wel heeft. Hij respecteert mij wel maar meestal als hij aanstalten maakt of erover praat heb ik geen zin.
    Ik vraag me af of er iets is dat ik kan doen om wat vaker zin te krijgen.

X

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik wil hier nog bijzeggen dat ik ongeveer een halfjaar geleden aan de pil ben gegaan.

Reageren
    John (moderator)

De pil kan dat wel eens veroorzaken.
    Maar een andere reden kan ook je leeftijd zijn. Maak je er niet te druk over. Dat komt vanzelf wel goed.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie.

15 is nog wel een beetje jong bedoel je?

Reageren
    John (moderator)

Ja en nee.

Je zit nog volop in de puberteit en daarom zei ik dat het wel een beetje bij je leeftijd past. Persoonlijk denk ik dat 15 toch net nog iets te jong is. Maar dat is puur persoonlijk en dat kan ook nog van persoon tot persoon verschillen.

Maar het kan natuurlijk ook door de pil worden veroorzaakt. Dat zou je dan met je huisarts kunnen overleggen. Misschien dat een andere pil een oplossing is.

Reageren
    Anoniem

Pil zou inderdaad ook goed kunnen. Want het zou kunnen dat mijn behoefte aan seks door de pil wisselvallig/minder is? Maar ik ben natuurlijk pas 15 en mijn moeder zal het nooit goedkeuren als ik hierdoor van pil wil veranderen.

Reageren
    John (moderator)

De pil kan dat inderdaad veroorzaken.
    Je moeder weet dat je de pil gebruikt. En ze weet ook waarvoor je de pil gebruikt.
    Soms kun je beter met moeders over dingen praten dan je zelf denkt.

Reageren
    Anoniem

Sorry dat ik maar blijf reageren, maar het is voor mij dus mogelijk om meer zin te krijgen door een andere pil te slikken?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou mogelijk kunnen zijn. Als het tenminste aan de pil ligt.

Reageren
Reageer op: weinig behoefte aan seks maar mijn vriend wel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.