- Anoniem29 september 2014 om 20:04
Hallo,
ik heb al best lang met mijn vriend maar ik merk dat ik vaak gewoon echt geen behoefte heb om het te doen. Zelf ben ik pas 15 jaar, ik masturbeer nooit en ik ben ook nog nooit klaargekomen. We weten allebei niet precies wat hij daarvoor moet doen. Maar goed, bijvoorbeeld 1,5 maand geleden waren we een weekendje weg en toen hebben we echt zo vaak seks gehad, ik zelf had ook echt heel veel zin, zelfs 1 keer wees hij af omdat hij wilde slapen. Een paar weken geleden hebben we het ook nog twee keer op 1 dag gedaan, maar de weken daarna heb ik zelf gewoon weinig seksuele behoeftes gehad. Ik vind dit jammer omdat ik aan mijn vriend merk dat hij dit wel heeft. Hij respecteert mij wel maar meestal als hij aanstalten maakt of erover praat heb ik geen zin.
Ik vraag me af of er iets is dat ik kan doen om wat vaker zin te krijgen.X
8 reactiesReagerenAnoniem29 september 2014 om 20:05Ik wil hier nog bijzeggen dat ik ongeveer een halfjaar geleden aan de pil ben gegaan.
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2014 om 20:19De pil kan dat wel eens veroorzaken.
Reageren
Maar een andere reden kan ook je leeftijd zijn. Maak je er niet te druk over. Dat komt vanzelf wel goed.Anoniem29 september 2014 om 20:38John (moderator)
29 september 2014 om 21:17Ja en nee.
Je zit nog volop in de puberteit en daarom zei ik dat het wel een beetje bij je leeftijd past. Persoonlijk denk ik dat 15 toch net nog iets te jong is. Maar dat is puur persoonlijk en dat kan ook nog van persoon tot persoon verschillen.
Maar het kan natuurlijk ook door de pil worden veroorzaakt. Dat zou je dan met je huisarts kunnen overleggen. Misschien dat een andere pil een oplossing is.
ReagerenAnoniem29 september 2014 om 21:24Pil zou inderdaad ook goed kunnen. Want het zou kunnen dat mijn behoefte aan seks door de pil wisselvallig/minder is? Maar ik ben natuurlijk pas 15 en mijn moeder zal het nooit goedkeuren als ik hierdoor van pil wil veranderen.
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2014 om 21:28De pil kan dat inderdaad veroorzaken.
Reageren
Je moeder weet dat je de pil gebruikt. En ze weet ook waarvoor je de pil gebruikt.
Soms kun je beter met moeders over dingen praten dan je zelf denkt.Anoniem30 september 2014 om 05:13Sorry dat ik maar blijf reageren, maar het is voor mij dus mogelijk om meer zin te krijgen door een andere pil te slikken?
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2014 om 10:09Ja dat zou mogelijk kunnen zijn. Als het tenminste aan de pil ligt.
Reageren